Red8 Advertising

Red8 wygrała konkurs. Startuje kampania FFiL Śnieżka SA

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez FFiL Śnieżka SA konkurs na przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Śnieżka. Właśnie startuje kampania pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję spot telewizyjny z udziałem scenografa filmowego, przedstawiającego zalety farb Śnieżka Satynowa w pracy i w domu.Czytaj więcej »Red8 wygrała konkurs. Startuje kampania FFiL Śnieżka SA

Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną piwa Kasztelan Specjały (Carlsberg Polska)

Przygotowana przez agencję Red8 Advertising kampania serii piw Kasztelan Specjały jest kolejną telewizyjną kampanią dla tego brandu, który zadebiutował na półkach w drugiej połowie ubiegłego roku. Bohaterami spotów są browarnicy znani z poprzednich reklam Kasztelana Niepasteryzowane.Czytaj więcej »Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną piwa Kasztelan Specjały (Carlsberg Polska)

1 Red8 Advertising

Red8 w natarciu, czyli Ibuprom Regular kontratakuje

red8 advertisingPo 3 latach milczenia w imponującym stylu powraca do telewizji Ibuprom Regular. Kolejny spektakularny spot spod ręki twórców z agencji Red8 komunikuje innowacyjność oraz niepodważalną siłę Ibupromu, która pomaga pokonać wszelkie przeszkody. Marka udowadnia tym samym, że nadal wyznacza trendy i pozostaje niekwestionowanym liderem polskiego rynku środków przeciwbólowych. Ibuprom Regular to największy wariant marki Ibuprom stanowiący 40% sprzedaży. Siła, energia, nowoczesność i dynamika to najważniejsze wartości marki.

Czytaj więcej »Red8 w natarciu, czyli Ibuprom Regular kontratakuje

2 Red8 Advertising

Red8 Advertising po wygranym przetargu rozpoczyna obsługę Chipita Poland, startuje kampania launchowa nowego produktu 7Days

red8 advertisingAgencja Red8 Advertising przygotowała na zlecenie Chipita Poland telewizyjną kampanię launchową nowego produktu marki 7Days – linii słodkich bułek Borseto. Budżet kreatywny marki 7Days agencja pozyskała w wyniku rozstrzygniętego przez Chipita Poland kilkanaście tygodni temu przetargu.

Czytaj więcej »Red8 Advertising po wygranym przetargu rozpoczyna obsługę Chipita Poland, startuje kampania launchowa nowego produktu 7Days