S4 dla Sieci Hipermarketów Real
Agencja S4 odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii sprzedażowej – „Miesiąc szokująco niskich cen w Real!” Działania promocyjne obejmujące ATL i BTL rozpoczęły się 4.10. i potrwają do 31.10.2012 r.
Agencja S4 odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii sprzedażowej – „Miesiąc szokująco niskich cen w Real!” Działania promocyjne obejmujące ATL i BTL rozpoczęły się 4.10. i potrwają do 31.10.2012 r.
Listonic dopasowuje do list zakupów najlepsze oferty z gazetek promocyjnych. Aplikacja znajdzie i pokaże najlepsze okazje cenowe do produktów zapisanych na liście.
Spółka TelForceOne – największy polski producent, importer oraz dystrybutor oraz akcesoriów i urządzeń mobilnych, zawarł kontrakt z kolejną dużą siecią sklepów wielkopowierzchniowych – siecią Real. Umowa dotyczy długoterminowej współpracy przede wszystkim w zakresie zakupu i dystrybucji przez Real produktów TelForceOne, w szczególności akcesoriów GSM i telefonów komórkowych.
Od 1 czerwca dostępny będzie w sprzedaży promocyjny zestaw Złocistych Nuggetsów Kamis. W skład zestawu wchodzą 3 smaki nuggestów: Klasyczne, Pikantne i z Sezamem oraz pluszowa, sympatyczna maskotka o imieniu Gustaw, która jest ‘ambasadorem’ linii nuggetsów Kamis.
Czytaj więcej »Złociste Nuggetsy KAMIS w zestawie z GUSTAWEM
Hannspree, renomowany producent telewizorów, monitorów, ramek cyfrowych oraz tabletów, poszerzył dostępność swoich odbiorników telewizyjnych o najpopularniejsze sieci handlowe. Produkty firmy można już kupić w supermarketach Auchan, Tesco oraz Real.
Czytaj więcej »Telewizory Hannspree dostępne w Tesco, Real i Auchan
I Ty możesz w prosty sposób pomóc poszkodowanym w powodzi – wystarczy zaledwie 100 punktów PAYBACK, aby włączyć się w akcję. Przekaż swoje punkty na rzecz osób potrzebujących. Pamiętaj, że liczy się każdy, nawet najmniejszy gest.Czytaj więcej »Punkty PAYBACK dla powodzian
Firma epay (www.epaypolska.pl), należąca do Euronet Worldwide, Inc., wspólnie z marką Tak Tak organizuje promocję doładowań kont telefonów komórkowych Tak Tak w sieci hipermarketów Real. Klienci, którzy zakupią poprzez terminal POS elektroniczny kupon doładowujący Tak Tak za min. 50 zł, otrzymają w prezencie zestaw startowy Tak Tak o wartości 5 zł.
Kampania promocyjna Programu PAYBACK obejmuje działania POS w punktach sprzedaży partnerów Programu oraz on-line wspierające start pierwszego na polskim rynku multipartnerskiego Programu Bonusowego.Czytaj więcej »Kampania promocyjna nowego Programu Bonusowego PAYBACK
Ilona Kęciek po kilku miesiącach pracy na stanowisku Client Service Director agencji AHA EffectiveAd awanasowała i od marca 2009 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego. Ilona związana jest z reklamą od 2005 roku, a swoje doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Max Arpp, Pegasus Group czy Heureka Innovative Marketing.Czytaj więcej »Efektywne awanse i kreatywne przyjęcia w AHA
Po spektakularnym sukcesie w Niemczech, multipartnerski Program PAYBACK wchodzi na polski rynek. Bank Zachodni WBK jako oficjalny partner Programu oferuje kartę płatniczą MasterCard PAYBACK, która umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na cele charytatywne.Czytaj więcej »Aktywność charytatywna Programu PAYBACK