Przejdź do treści

ReachLocal

1 ReachLocal

Powstał pierwszy profesjonalny poradnik tworzenia stron docelowych dla sektora MSP

reachlocal10 sekund – tylko tyle czasu ma dana firma na przekonanie użytkownika, odwiedzającego jej stronę docelową, do nawiązania kontaktu. Przygotowanie profesjonalnego landing page (strony docelowej, na którą przechodzą internauci po kliknięciu w reklamę firmy), nie tylko zwiększa liczbę odwiedziny strony, lecz wpływa także na wzrost ilości kontaktów potencjalnych klientów z firmą. Istotne jest to szczególnie w przypadku sektora MSP, który coraz śmielej, choć nie zawsze odpowiednio inwestuje w tworzenie stron internetowych (60 proc. małych i ponad 80 proc. średnich przedsiębiorstw posiada własną witrynę internetową) i nie skupia się na uzupełnianiu ich o landing page. Wychodząc naprzeciw tym problemom, polski oddział międzynarodowej agencji ReachLocal, od ponad pół roku funkcjonujący nad Wisłą, przygotował pierwszy w Polsce poradnik wskazujący, jak sektor MSP powinien odpowiednio skonwertować landing page.

Czytaj dalej »Powstał pierwszy profesjonalny poradnik tworzenia stron docelowych dla sektora MSP