REACHaBLOGGER

Platforma REACHaBLOGGER.pl podwoiła przychody w 2018 r.

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2018 r. niemal o 100 procent. Przychody platformy osiągnęły na koniec 2018 r.  poziom 720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017 r. W piątym roku działalności platformy dołączyło do niej prawie 1,5 tys. nowych mediów i 4,5 tys. nowych użytkowników. Do grona aktywnych klientów REACHaBLOGGER dołączyli w 2018 r. m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również agencje reklamowe i domy mediowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.Czytaj więcej »Platforma REACHaBLOGGER.pl podwoiła przychody w 2018 r.

Platforma REACHaBLOGGER.pl wzmacnia zespół

Platforma REACHaBLOGGER wzmacnia zespół. Dołącza do niej Piotr Łokuciejewski, który obejmie stanowisko Project Managera. Platforma mająca na celu łączenie marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, po dwóch latach działalności ma już ponad 2 700 blogów i pozyskała w sumie 1300 klientów. W ostatnim czasie do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. USP Zdrowie, Medicover, Zalando, True English Tea, Dada, czy Austria.info (Narodowe Biuro Promocji Austrii). Czytaj więcej »Platforma REACHaBLOGGER.pl wzmacnia zespół