REACHaBLOGGER.pl

Platforma REACHaBLOGGER.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych (m.in. Starcom i Zenith Optimedia). W sumie w gronie klientów platformy znajduje się już prawie 5 tys. podmiotów a na platformie jest już ponad 5 tys. ofert od influencerów.Czytaj więcej »Platforma REACHaBLOGGER.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

Platforma REACHaBLOGGER.pl podwoiła przychody w 2016 r.

Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl, mającej na celu łączenie marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2016 r. o ponad 100 proc. W trzecim roku działalności platforma przekroczyła poziom 3 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów. W 2016 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, rankomat.pl, Raiffeisen POLBANK, a także wiele agencji reklamowych i domów mediowych.Czytaj więcej »Platforma REACHaBLOGGER.pl podwoiła przychody w 2016 r.