Rafał Wawrzyniak

Serenada podąża tropem Oscara

Rynkowy debiut Serenady, pierwszej polskiej marki serów żółtych, wspierają niekonwencjonalne działania marketingowe. Już wkrótce na ekranach telewizorów pojawi się spot reklamowy przygotowany w łódzkim studiu „Se-Ma-For”. Podobnie jak nagrodzony Oscarem film „Piotruś i wilk”, został on wyprodukowany metodą animacji poklatkowej.Czytaj dalej »Serenada podąża tropem Oscara

Serenada kroi się na dobry dzień

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Pod wspólną marką Serenada do sprzedaży trafi osiem serów. Dzięki odważnym opakowaniom, konsumenci bez trudu znajdą je na sklepowych półkach. Nowa marka ma zmienić postrzeganie sera i nadać mu bardziej radosny charakter.
Serenada to nowa marka żółtych serów, wprowadzona na rynek przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek z Radzynia Podlaskiego. To nowatorski na naszym rynku projekt, bowiem żaden z producentów nie zdecydował się dotąd na stworzenie oddzielnej serowej marki.Czytaj dalej »Serenada kroi się na dobry dzień

SPOMLEK planuje konsolidację na rynku serów

Stabilne przychody, 5 mln zł zysku i redukcja zadłużenia krótkoterminowego o 28 mln zł – Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK podsumowała pierwszą połowę 2009 r. Poprawie wskaźników rentowności towarzyszy wzrost sprzedaży na rynku krajowym. Już jesienią rozpocznie się intensywna kampania marketingowa. Spółdzielnia przygotowuje się też do udziału w procesie konsolidacji.

Czytaj dalej »SPOMLEK planuje konsolidację na rynku serów