Przejdź do treści

Rafał Czechowski

1 Rafał Czechowski

Studenci sprawdzą, jak jeździć oszczędnie

radosci z oszczednosciW ramach kampanii „RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI” studenci śląskich i małopolskich uczelni będą mieli okazję sprawdzić, co i w jakim stopniu wpływa na zużycie paliwa podczas jazdy. Zdobyta w ten sposób wiedza pozwoli im nie tylko ekonomicznie podróżować, ale również poczynić oszczędności wirtualne na rzecz Fundacji ISKIERKA. Organizatorem akcji jest Stalexport Autostrada Małopolska S.A. (SAM S.A.)\

Czytaj dalej »Studenci sprawdzą, jak jeździć oszczędnie

Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym ‘publicity’ zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – wynika z raportu ‘Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011” przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada br. na konferencji ‘Górnictwo 2011’ w Katowicach.

Czytaj dalej »Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Komunikacja Europejskiego Kongresu Gospodarczego nagrodzona Złotym Spinaczem

Działania komunikacyjne związane z organizacją Europejskiego Kongresu Gospodarczego, największej imprezy biznesowej w Europie Środkowej i Wschodniej zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Nagrodę w kategorii PR Produktu za realizację tego projektu odebrała agencja Imago Public Relations.

Czytaj dalej »Komunikacja Europejskiego Kongresu Gospodarczego nagrodzona Złotym Spinaczem

Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media

Blisko co czwarta firma z branży technologicznej przed zatrudnieniem nowego pracownika sprawdza jego profil na portalach społecznościowych, wynika z najnowszego badania Eurocom Worldwide, globalnej sieci agencji PR. Wśród badanych firm, niemal połowa przewiduje zwiększenie budżetów na działania związane z social media w ciągu najbliższego roku.Czytaj dalej »Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media