Archiwa tagu: Rafał Baran

Grey Group podsumowuje rok 2011

Rok 2011, przez wielu przedstawicieli biznesu reklamowego opisywany jako trudny dla branży, upłynął pod znakiem silnego rozwoju Grey Group. Agencje wchodzące w skład holdingu zrealizowały m.in. 3 spośród najgłośniejszych tegorocznych kampanii reklamowych z udziałem znanych osobowości.

Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

GREY Group i Millward Brown SMG/KRC, wsparły jubileuszowy XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję tej jednej z najpopularniejszych w Polsce fundacji dobroczynnych. Animacja jest dostępna w internecie, a 26 grudnia będzie miała premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.

Katarzyna Szewczuk Client Service Director Grey Group

Zmiany personalne w departamencie obsługi klienta Grey Warszawa – Joannę Markert na stanowisku Client Service Director zastąpi Katarzyna Szewczuk, która była Group Account Director w Testardo. Katarzyna Szewczuk jest związana z firmą od 8 lat, przeszła wszelkie stopnie wtajemniczenia pracy w branży reklamowej, jest osobą „multi tasking”, która potrafi przeprowadzić Klienta przez najbardziej złożony projekt.

Grey Group rozszerza kompetencje swojej strategii

Zarząd Grey Group podjął decyzję o mocniejszym zaangażowaniu strategii w aktywność spółek Grupy działających poza obszarem ATL – agencji PR Cohn&Wolfe i interaktywnej Argonauts. W związku z nowymi zadaniami zarządzanie strategią obejmie Ireneusz Turski, pełniący obecnie obowiązki Deputy Managing Directora Argonauts.