Q&AConsulting

Sieć restauracji SUBWAY rozpoczyna współpracę z Q&AConsulting

Największa sieć restauracji na świecie – SUBWAY® wybrała do obsługi PR na polskim rynku poznańską firmę Q&AConsulting. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR. Pierwsza kampania wizerunkowa SUBWAY® w Polsce rozpocznie się w październiku. Agencja pozyskała Klienta w wyniku przetargu.

Czytaj więcej »Sieć restauracji SUBWAY rozpoczyna współpracę z Q&AConsulting

365 dni słońca z Metaxa 5

Całoroczne wakacje w prywatnej Villa Metaxa w Grecji i miesięczna pensja w wysokości 1500 € to główna nagroda w konkursie „365 DNI PEŁNYCH SŁOŃCA”. Konkurs jest pierwszym etapem nowej kampanii marki Metaxa, która podkreśla greckie korzenie trunku. Nowo powstała strona internetowa: www.365dnisłońca.pl jest filarem komunikacji. Czytaj więcej »365 dni słońca z Metaxa 5

LECH Premium rozpoczął letnią kampanię promocyjną pt. „Truck”

Najnowszej kampania piwa LECH Premium zaprasza do wzięcia udziału w niecodziennym głosowaniu. Na spragnionych wrażeń konsumentów czeka lodowa MEGAImpreza w środku lata. Akcja promuje możliwość wygrania przez dowolne miasto w Polsce (decydują głosy internautów) MEGAImprezy z truckiem pełnym zimnego LECHa. Na potrzeby akcji powstał m.in. wyrzeźbiony w lodzie serwis www.lech.pl Kampania, która ma podkreślać główny atrybut piwa LECH Premium – orzeźwienie, potrwa do połowy lipca i obejmie zasięgiem cały kraj.

Czytaj więcej »LECH Premium rozpoczął letnią kampanię promocyjną pt. „Truck”