Q&A Consulting

Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lech Shandy

Kompania Piwowarska S.A. rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, gdzie kontakt z marką miało prawie milion studentów oraz premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także starcie kampanii outdoor’owej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy emitowany w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzone są działania w Internecie i social media. Działania marketingowe mają zasięg ogólnopolski i będą prowadzone do końca sierpnia.

Czytaj więcej »Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lech Shandy

Agencja Q&A Consulting komunikuje kampanię marki Mąka Basia

Agencja Q&A Consulting podjęła w październiku współpracę z producentem mąki Basia – VK Polska. Współpraca obejmuje działania PR wpierające launch marki. „Basia mąka z sercem” – to hasło kampanii realizowanej w telewizji i w prasie. Zarówno telewizyjne spoty, jak i reklamy prasowe nawiązują do rodzinnej atmosfery Bożego Narodzenia i prezentują markę, jako mąkę idealną do wypieków.

Czytaj więcej »Agencja Q&A Consulting komunikuje kampanię marki Mąka Basia

Q&AConsulting dla irlandzkiego inwestora – MONTI

Irlandzki deweloper – firma MONTI rozpoczęła współpracę z agencją Q&A Consulting. Agencja odpowiada za zbudowanie strategii komunikacji i realizację działań PR wokół nowoczesnego biurowca klasy A: Victoria Business Center. Współpraca w zakresie komunikacji poznańskiego biurowca jest pierwszym projektem prowadzonym dla Monti przez Q&A Consulting.

Czytaj więcej »Q&AConsulting dla irlandzkiego inwestora – MONTI

Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s

Pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Grant’s pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” startuje 24 kwietnia br. Pierwszym etapem kampanii najdynamiczniej rozwijającej się szkockiej whisky w Polsce jest promocja konsumencka. Główną nagrodą dla 3 zwycięzców jest wyjazd na wycieczkę do Szkocji – ojczyzny wytwarzanej przez 5 pokoleń whisky Grant’s. Za przygotowanie i obsługę działań odpowiada agencja Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&AConsulting.

Czytaj więcej »Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s