PZPN

Marka OKOCIM Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski!

Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że marka OKOCIM uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Dziś w siedzibie PZPN podpisano dwuletnią umowę, co oznacza, że OKOCIM będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.Czytaj więcej »Marka OKOCIM Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski!

PZPN wybiera IAI S.A. organizując sprzedaż w internecie przed Euro 2012

PZPN organizując sprzedaż internetową przed Euro 2012 sięga po najnowsze technologie SaaS. W ramach uruchomienia projektu KlubKibicaRP.pl, sklep internetowy został stworzony w oparciu o platformę IAI-Shop.com. Sklep.KlubKibicaRP.pl jest jedynym sklepem internetowym z oficjalnymi gadżetami PZPN i wkrótce również biletami na mecze reprezentacji Polski.

Czytaj więcej »PZPN wybiera IAI S.A. organizując sprzedaż w internecie przed Euro 2012

Dziennikarze i kibice ocenili pracę PZPN

Wyniki badań ilościowych zleconych przez PZPN w ramach wdrażania zaleceń FIFA Management Programme wskazują, że jakość pracy przedstawicieli związku postrzegana jest relatywnie lepiej niż jego ogólny wizerunek. Największy wpływ na sposób oceny PZPN mają rezultaty sportowe osiągane przez reprezentację narodową, wyniki drużyn klubowych oraz jakość podejmowanych działań antykorupcyjnych.

Czytaj więcej »Dziennikarze i kibice ocenili pracę PZPN

Najbardziej opiniotwórcze media w 2008 roku

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, jeden portal internetowy, a także cztery stacje radiowe.
Czytaj więcej »Najbardziej opiniotwórcze media w 2008 roku

300 tys. głosów internautów w sprawie sporu Drzewiecki – PZPN w sondach Onetu i tvn24.pl

Wczoraj portal Onet.pl i serwis tvn24.pl przeprowadziły ankietę wśród użytkowników, w której zadano pytania: „Czy rząd powinien ustąpić w sporze z PZPN”, „Jak powinien postąpić minister Mirosław Drzewiecki w sporze z PZPN?”, „Czy z uwagi na grożące reprezentacji Polski konsekwencje Zarząd PZPN powinien zostać odwieszony, a kurator odwołany?”.Czytaj więcej »300 tys. głosów internautów w sprawie sporu Drzewiecki – PZPN w sondach Onetu i tvn24.pl