Archiwa tagu: Promedia

Fashion Business Day 2011: Biznes w modzie, moda w biznesie

5 maja w Łodzi profesjonaliści z branży mody spotkali się na kongresie Fashion Business Day 2011. Gościem specjalnym imprezy były targi technologii ITMA w Barcelonie. Na spotkaniu poruszane były tematy proeksportowe i marketingowe. Uczestnicy poznali też trendy mody na 2012 rok.

Jak skutecznie działać w branży mody

Najnowsze badania konsumenckie, trendy na rynku centrów handlowych i sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepach – to główne tematy Fashion Retail Forum 2010, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy imprezy. 2 marca br. podczas targów mody w Poznaniu obyła się pierwsza edycja Fashion Retail Forum, imprezy skierowanej do detalistów z branży mody, której organizatorem była… Czytaj dalej »

Internet w modzie – poznaj laureatów Konkursu Fashion Website Awards

Wyniki czwartej edycji Konkursu Fashion Website Awards, na najlepszą stronę internetową w branży mody, zostały ogłoszone 2 marca 2010 podczas branżowego spotkania Fashion Retail Forum, którego organizatorem było wydawnictwo Promedia, a Partnerem Głównym Międzynarodowe Targi Poznańskie. Wydarzenie towarzyszyło targom mody w Poznaniu: Kontraktacjom Next Season i Body Style, Salonowi Mody Fast Fashion, Targom Tex-Style oraz… Czytaj dalej »

Jak przetrwać i odnieść sukces w branży mody

W jakim kierunku ewoluują oczekiwania konsumentów, jak powinien reagować na nie handel, a także producenci i importerzy produktów z branży mody, jak dopasować strategię biznesową do zmieniających się realiów? Odpowiedzi na te i inne pytania uzyskali uczestnicy I Kongresu Mody zorganizowanego przez wydawnictwo Promedia.

Branża mody podbija internet

Zakończyła się druga edycja konkursu Fashion Website Awards. Znamy już posiadaczy najlepszych stron internetowych w branży mody w dwóch kategoriach: odzież, a także obuwie i galanteria. 10 marca, podczas targów BTS w Poznaniu, przyznano nagrody zwycięzcom w drugiej grupie.