Program Jakość Obsługi

Firma Deichmann laureatem w ogólnopolskim Programie Jakość Obsługi

Firma Deichmann zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „obuwie” w tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi. Według opinii ponad 3 milionów użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi www.jakoscobslugi.pl Deichmann jest w swojej branży liderem obsługi. Nagroda w postaci Godła Jakość Obsługi jest już trzecim wyróżnieniem jakie firma Deichmann zdobyła od momentu powstania Programu w 2008 r. Tym samym Deichmann utrzymał pozycję lidera w kategorii „obuwie”, gdyż najwyższe noty w tej kategorii firma uzyskała również w 2010 r.

Czytaj więcej »Firma Deichmann laureatem w ogólnopolskim Programie Jakość Obsługi

200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą

Program Jakość Obsługi rozwija się w olbrzymim tempie i udostępnia coraz to nowe możliwości dla ogromnego i stale powiększającego się grona użytkowników. Zarówno użytkowników jak i opinii na temat firm jest już tyle, że program można śmiało przyrównać do walca jadącego przez Polskę i bezlitośnie miażdżącego złą jakość obsługi oraz firmy taką obsługę oferujące. Od marca tego roku bardzo wiele się wydarzyło i zmieniło na jeszcze lepsze.

Czytaj więcej »200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługą