Procter & Gamble

Procter & Gamble prezentuje nowy spot reklamowy „Kids”, drugi w ramach kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi 2012 w Londynie

Firma Procter & Gamble, ogólnoświatowy partner ruchu olimpijskiego i właściciel marek, takich jak Pampers®, Gillette® oraz Pantene®, po raz pierwszy zaprezentowała dzisiaj reklamę „Kids” (Dzieci), drugą, obok „Best Job” (Najlepsza Praca) produkcję reklamową w ramach globalnej kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo!”. Spot „Kids” debiutuje w światowym Internecie przed premierą telewizyjną zaplanowaną na Ceremonię Otwarcia. Można go obejrzeć tutaj już dzisiaj: http://www.youtube.com/proctergamble?x=pl

Czytaj więcej »Procter & Gamble prezentuje nowy spot reklamowy „Kids”, drugi w ramach kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi 2012 w Londynie

„Profesjonalista w odplamianiu” – nowa kampania odplamiacza Ariel Professional firmy Procter & Gamble zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy odplamiacz Ariel Professional. Spot reklamowy produktu (30”, 15”, billboard sponsorski 8”), został przygotowany przez Saatchi & Saatchi Communications. Pozostałe działania komunikacyjne kampanii obejmą punkty sprzedaży, kampanię na billboardach, Internet oraz ulotki edukacyjne i działania PR.

Czytaj więcej »„Profesjonalista w odplamianiu” – nowa kampania odplamiacza Ariel Professional firmy Procter & Gamble zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Świat Pampers – kampania zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla Procter & Gamble

Od początku stycznia prowadzona jest kampania komunikacyjna dla marki Pampers mająca na celu poinformowanie mam o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers www.pampers.pl jak i promowanie tej strony jako nowej jakości wśród portali parentingowych.Czytaj więcej »Świat Pampers – kampania zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla Procter & Gamble

Ariel Color & Style – nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Zachowaj piękno kolorów” pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter & Gamble. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela, który zadba,  by kolory pranych w nim ubrań wciąż wyglądały jak nowe.Czytaj więcej »Ariel Color & Style – nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications