Private Banking

Private banking w mediach

Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle nową usługą  –  wynika z analizy doniesień medialnych, opracowanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Publikowane informacje mają w większości charakter ogólny, brak jest szczegółowej oferty. W prasie i Internecie odnotowano w 2009 roku blisko 3,5 tys. materiałów na temat bankowości prywatnej, z czego prawie 80% stanowiły informacje w sieci. Najaktywniejszy był portalpr.news.pl, który opublikował 177 informacji. Na drugim miejscu znalazł się bankier.pl (161), w dalszej kolejności eurobankier.pl (106). W prasie najwięcej informacji na omawiany temat zamieścił „Parkiet” – 123 materiały. Aż o połowę mniej opublikowały „Rzeczpospolita” i „Forbes”.Czytaj dalej »Private banking w mediach

Pod skrzydłami Aliora – nowa sieć Private Banking wg projektu Robert Majkut Design dla Alior Bank Polska już otwarta

Wejście na rynek Private Banking Alior Bank dowodzi, że grupa docelowa sektora PB nieustannie się zwiększa lub zachodzą w niej progresywne zmiany, zwiększają się lub zdywersyfikują aktywa i ma miejsce poszukiwanie nowych partnerów do zarządzania majątkami i inwestycjami.
Czytaj dalej »Pod skrzydłami Aliora – nowa sieć Private Banking wg projektu Robert Majkut Design dla Alior Bank Polska już otwarta

Alior Bank otworzył dla Klientów pierwsze Centrum Private Banking

Centrum Private Banking Alior Banku uroczyście rozpoczęło działalność 3 marca 2009 roku w Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Centrum gwarantuje najwyższą jakość usług bankowych oferując Klientom posiadającym powyżej 200.000 zł indywidualne podejście i szyte na miarę rozwiązania inwestycyjne i kredytowe.
Czytaj dalej »Alior Bank otworzył dla Klientów pierwsze Centrum Private Banking