PricewaterhouseCoopers

Coraz więcej cyfrowych produktów na internetowych półkach

Polscy konsumenci coraz chętniej decydują się na zakup książek, muzyki i filmów w cyfrowej postaci. Firma PricewaterhouseCoopers szacuje, że w 2012 roku rodzimy rynek samych książek elektronicznych będzie wart 21 mln dol. W celu ułatwienia sprzedawcom dostosowania się do nowych trendów platforma Click Shop wprowadziła aktualizację umożliwiającą sklepom internetowym łatwe uruchomienie sprzedaży plików cyfrowych.

Czytaj więcej »Coraz więcej cyfrowych produktów na internetowych półkach

ArtGroup opracował zwycięski raport

24 listopada w Centrum Konferencyjno-Kongresowym w Warszawie został rozstrzygnięty konkurs na najlepiej sporządzony raport z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w którym pierwszą nagrodę zdobył BRE Bank. Zwycięski raport został w sposób kompleksowy opracowany przez Agencję Reklamową ArtGroup, która odpowiedzialna była za kreację, projekt, skład, korektę oraz produkcję wydawnictwa.Czytaj więcej »ArtGroup opracował zwycięski raport

NewConnect Convention 2009 na żywo w TVN CNBC Biznes

W piątek, 31 lipca, na antenie TVN CNBC Biznes na żywo będzie można zobaczyć przebieg NewConnect Convention 2009, zorganizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych. Jest to największe spotkanie społeczności rynku NewConnect z udziałem m.in.: przedstawicieli domów maklerskich, mediów, spółek i inwestorów. Od godz. 12.30 do 18.35 w TVN CNBC Biznes rozmowy z uczestnikami wydarzenia oraz transmisja debaty „NewConnect: Pas szybkiego ruchu dla pomysłów i projektów biznesowych”.Czytaj więcej »NewConnect Convention 2009 na żywo w TVN CNBC Biznes

Podatki niższe i przejrzyste, czyli PIT i ZUS według przedsiębiorców

Ponad połowa przedsiębiorców opowiada się za jednolitą stawką podatku PIT, i to bez względu na sytuację gospodarczą. Większość z nich jest gotowa zaakceptować likwidację lub ograniczenie istniejących ulg i zwolnień podatkowych, jeśli miałoby się to wiązać z obniżeniem obowiązujących stawek. Czytaj więcej »Podatki niższe i przejrzyste, czyli PIT i ZUS według przedsiębiorców