PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Wykreowali bohatera

Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazało się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo „bohater”, a 27 proc. znalazło się na „jedynkach”.

Czytaj więcej »Wykreowali bohatera

Energetyczni liderzy

Śmiało można zaryzykować twierdzenie, że dobry wizerunek firm energetycznych przekłada się na poczucie pewności i bezpieczeństwa ich klientów, a więc w praktyce każdego z nas. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zbadał, jakie są efekty działań promocyjnych spółek tego sektora. Zdecydowanie najszerzej ze swoim przekazem do odbiorców docierała PGE, natomiast najkorzystniej w mediach wypadał Vattenfall.

Czytaj więcej »Energetyczni liderzy

Nie taki piarowiec straszny, jak go malują

Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów wyłania się wizerunek piarowca jako osoby kreatywnej, błyskotliwej i ambitnej.

Czytaj więcej »Nie taki piarowiec straszny, jak go malują

Polonia Warszawa najbardziej medialnym klubem w Polsce

Po jedenastu miesiącach dominacji Lecha, w czerwcu najbardziej medialna w T‑Mobile Ekstraklasie stała się Polonia Warszawa. O „Czarnych Koszulach” ukazało się najwięcej publikacji w prasie i internecie. Drugie miejsce zajęła Wisła Kraków, a trzecie Lech Poznań – wynika z badania POLSKA PIŁKA przeprowadzonego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Czytaj więcej »Polonia Warszawa najbardziej medialnym klubem w Polsce

Szczęsny na topie

Bramkarz Arsenalu Londyn, Wojciech Szczęsny wyprzedził Łukasza Fabiańskiego, Artura Boruca, Tomasza Kuszczaka i Jerzego Dudka. Dwudziestolatek był w styczniu najbardziej medialnym spośród polskich golkiperów występujących w czołowych klubach zachodnioeuropejskich – wynika z badania POLSKA PIŁKA przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Czytaj więcej »Szczęsny na topie