PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

PRESS-SERVICE będzie monitorować media dla fundacji Odyssey of The Mind Polska

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów nawiązała współpracę z organizacją pozarządową zajmującą się promocją i rozwojem międzynarodowego programu edukacyjnego Odyseja Umysłu. W ramach partnerskiego wsparcia, będzie nieodpłatnie monitorować  prasę, radio, telewizję i Internet na potrzeby fundacji Odyssey of The Mind Polska.Czytaj więcej »PRESS-SERVICE będzie monitorować media dla fundacji Odyssey of The Mind Polska

T-Mobile Ekstraklasa zyskuje zainteresowanie

W porównaniu do stycznia ubiegłego roku pod względem medialności najbardziej zyskały Górnik Zabrze i Śląsk Wrocław. Najpoważniejszą stratę poniosły GKS Bełchatów oraz Lech Poznań – wynika z badania „Polska Piłka” przeprowadzonego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Średnio o klubach T-Mobile Ekstraklasy pisało się wyraźnie więcej.

Czytaj więcej »T-Mobile Ekstraklasa zyskuje zainteresowanie

ACTA zdominowała wszystkie media

Protesty przeciwko podpisaniu przez Polskę ACTA wywołały medialną burzę. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przebadał doniesienia na ten temat we wszystkich mediach: prasie, internecie, radiu i telewizji. W ciągu tygodnia o ACTA pojawiło się ponad 12,8 tysiąca publikacji. Choć krytyka rządu przybrała ogromną skalę, to mówienie o jej negatywnych skutkach wizerunkowych dla ekipy Donalda Tuska wydaje się jednak przedwczesne.

Czytaj więcej »ACTA zdominowała wszystkie media

Ile F1 straciła bez Kubicy?

Zainteresowanie Formułą 1 w Polsce w minionym sezonie osłabło. Dziennikarze napisali o 28,8 proc. artykułów mniej niż na temat rywalizacji z udziałem Roberta Kubicy w 2010 roku. W tamtym sezonie ponad połowa tekstów dotyczących wyścigów przynajmniej wzmiankowała o polskim kierowcy – wynika z raportu „Formuła 1” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Czytaj więcej »Ile F1 straciła bez Kubicy?

Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym ‘publicity’ zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – wynika z raportu ‘Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011” przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada br. na konferencji ‘Górnictwo 2011’ w Katowicach.

Czytaj więcej »Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Fikcja wygrała z rzeczywistością

O tym, że Hanka Mostowiak nie żyje, wiedzą już chyba wszyscy. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że medialnego szumu pozazdrościć może jej większość prawdziwych celebrytów! Według danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postać filmowa stała się bardziej medialna od aktorki, która gra rolę Hanki – Małgorzaty Kożuchowskiej oraz czołowych polskich gwiazd – Edyty Górniak i Nataszy Urbańskiej.

Czytaj więcej »Fikcja wygrała z rzeczywistością