Archiwa tagu: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

PRESS-SERVICE będzie monitorować media dla fundacji Odyssey of The Mind Polska

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów nawiązała współpracę z organizacją pozarządową zajmującą się promocją i rozwojem międzynarodowego programu edukacyjnego Odyseja Umysłu. W ramach partnerskiego wsparcia, będzie nieodpłatnie monitorować  prasę, radio, telewizję i Internet na potrzeby fundacji Odyssey of The Mind Polska.

T-Mobile Ekstraklasa zyskuje zainteresowanie

W porównaniu do stycznia ubiegłego roku pod względem medialności najbardziej zyskały Górnik Zabrze i Śląsk Wrocław. Najpoważniejszą stratę poniosły GKS Bełchatów oraz Lech Poznań – wynika z badania „Polska Piłka” przeprowadzonego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Średnio o klubach T-Mobile Ekstraklasy pisało się wyraźnie więcej.

Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym ‘publicity’ zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – wynika z raportu ‘Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011” przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada br. na konferencji ‘Górnictwo 2011’ w Katowicach.

Fikcja wygrała z rzeczywistością

O tym, że Hanka Mostowiak nie żyje, wiedzą już chyba wszyscy. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że medialnego szumu pozazdrościć może jej większość prawdziwych celebrytów! Według danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postać filmowa stała się bardziej medialna od aktorki, która gra rolę Hanki – Małgorzaty Kożuchowskiej oraz czołowych polskich gwiazd – Edyty Górniak i Nataszy Urbańskiej.