PRaktycy.com

Praktycy.com z TeleOpieką

Agencja Praktycy.com rozpoczęła współpracę w ramach działań Public Relations online z Centrum TeleOpieki – ogólnopolskim dystrybutorem systemu mobilnej opieki skierowanego do osób starszych, niepełnosprawnych, chorych i samotnych. Firma zajmuje się świadczeniem usług na rzecz seniorów oraz ich opiekunów poprzez umożliwienie im dołączenia do sieci TeleOpieki i dostarczenie odpowiedniego sprzętu.Czytaj więcej »Praktycy.com z TeleOpieką

Volkswagen gubi koła, czyli kryzys może dotknąć każdego – poradnik Praktycy.com

Nawet najbardziej renomowanej firmie może przydarzyć się potknięcie. Czasami jego rezultaty mają skalę mikro, innym razem przeradzają się w międzynarodową aferę i globalny kryzys marki. Przyznanie się do błędu to pierwszy krok. Jak jednak sprawić, by konsumenci byli skłonni wybaczyć popełniony błąd? Czytaj więcej »Volkswagen gubi koła, czyli kryzys może dotknąć każdego – poradnik Praktycy.com

Praktycy.com z nowym klientem

Agencja Praktycy.com rozpoczęła współpracę z firmą Nantes, producentem innowacyjnych, unikatowych na polskim rynku kosmetyków opartych na nanotechnologii. Praktycy będą odpowiedzialni za kompleksowe wsparcie marketingowo-PR-owe związane z otwarciem pierwszej w Polsce specjalistycznej Kliniki Zdrowia i Urody „Nantes”. Czytaj więcej »Praktycy.com z nowym klientem

4 Results outsourcuje działania marketingowo – PR-owe do Praktycy.com

Agencja Praktycy.com rozpoczęła współpracę, 15 maja 2009 roku, z jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm doradczych 4 Results, specjalizującą się we wdrażaniu zmian na poziomie zarządzania operacyjnego. Firma powierzyła agencji prowadzenie w całości działań w zakresie marketingu i Public Relations. Głównym celem współpracy jest zwiększenie świadomości marki firmy w grupie docelowwej.
Czytaj więcej »4 Results outsourcuje działania marketingowo – PR-owe do Praktycy.com