Przejdź do treści

PRaktycy.com

Kryzys sprzyja powstawaniu nowych miejsc pracy

Pogłębiające się spowolnienie gospodarcze oraz przekraczające już 14,2 procent bezrobocie w Polsce wcale nie oznacza, że firmy przestały zatrudniać pracowników. Prognozy dla sektora outsourcingowego, w tym również usług finansowych, księgowych czy podatkowych, który zatrudnia obecnie ponad 100 tysięcy osób mówią, że liczba ofert pracy wzrośnie o 5 – 10 proc. w tym roku. Zapotrzebowanie na nowe kadry potwierdza firma ASB Poland, która mimo kryzysu rozbudowuje swój dział podatkowy i zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączył niedawno nowy szef tego działu – Piotr Kwaśny – wcześniej pracujący m.in. w Ernst & Young.

Czytaj dalej »Kryzys sprzyja powstawaniu nowych miejsc pracy

Szykują się duże zmiany w zakresie funkcjonowania całej branży e-commerce

Dla kupujących: łatwiejsza rezygnacja z zakupu, wydłużony czas na odstąpienie od transakcji zawartej przez internet oraz maksymalnie 14 dni na otrzymanie pieniędzy od momentu zgłoszenia chęci zwrotu towaru. Dla sprzedających, również tych z platform aukcyjnych: obowiązek ujawnienia całkowitych kosztów sprzedaży produktu, a także zakaz zawyżania kosztów transakcji elektronicznych. To tylko niektóre zmiany w prawie, które w tym roku musi wprowadzić polski rząd. Takie wymagania oznaczają dla sprzedawców pracochłonne i kosztowne zmiany. Warto zawczasu przygotowywać się do ich wdrożenia.

Czytaj dalej »Szykują się duże zmiany w zakresie funkcjonowania całej branży e-commerce

Innowacje i CSR w MŚP – raport

Polskie przedsiębiorstwa postępują zgodnie z zasadami CSR, choć prawie dwie trzecie z nich nie zna znaczenia tego terminu. Trochę lepiej jest w obszarze innowacji. Alarmujące jest natomiast to, że aż 29 procent badanych przedsiębiorstw nie posiada strategii rozwoju – wynika z najnowszego raportu Agencji Rozwoju Innowacji S.A.

Czytaj dalej »Innowacje i CSR w MŚP – raport

Kupony rabatowe – przepis na sukces w handlu online?

Blisko 90 milionów dorosłych osób w USA zakupi w tym roku kupony online – wynika z najnowszych badań. Rewolucja cyfrowa połączona z koniecznością „zaciskania pasa” podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiły, że blisko połowa Amerykanów podczas zakupów w internecie wykorzystuje kupony. Nowa forma oszczędności przypadła do gustu także Polakom. Korzysta z nich już co trzeci rodzimy internauta, a prognozy są bardziej niż optymistyczne.

Czytaj dalej »Kupony rabatowe – przepis na sukces w handlu online?

Praktycy.com dla grupy Elneo

Z początkiem lipca, wrocławska agencja Praktycy.com rozszerzyła współpracę z grupą portali Elneo.pl Sp. z o. o. – operatorem 4 specjalistycznych porównywarek z branży budowlanej. Serwisy Elneo.pl, Budneo.pl, Insteo.pl i Decorneo.pl, to pierwsze kompleksowe spojrzenie na budowę i wykończenie domu, od wznoszenia fundamentów, aż po aranżację wnętrz.

Czytaj dalej »Praktycy.com dla grupy Elneo

E-marketing lokalnie – jak dotrzeć do klienta w pobliżu Twojej firmy?

Wyszukiwarka Google nadal pozostaje kluczowym narzędziem przy wyszukiwaniu informacji o lokalnych biznesach. Jednak coraz bardziej wymagającym użytkownikom internetu nie wystarczą już proste wiadomości o firmie, czy usłudze. Internauci, tak jak konsumenci w świecie rzeczywistym, najchętniej wybierają te produkty i miejsca, które zostały im polecone, także przez tych wirtualnych „przyjaciół”.

Czytaj dalej »E-marketing lokalnie – jak dotrzeć do klienta w pobliżu Twojej firmy?

Nowy trend w marketingu w 2011 roku już w Polsce?

Geomarketing z impetem wkroczył do Wielkiej Brytanii czy USA. W 2010 roku potroiła się liczba użytkowników korzystających z urządzeń ustalających lokalizację wynika z badań SNL Kagan. W Polsce ten rodzaj marketingu jeszcze raczkuje. Jednak zapowiedź wprowadzenia usługi Place przez Facebook jeszcze w tym roku może tą sytuację znacznie odmienić.

Czytaj dalej »Nowy trend w marketingu w 2011 roku już w Polsce?

Content marketing w mediach społecznościowych kluczem do sukcesu biznesowego w 2011 roku

69% marketingowców przyznaje, że stworzenie atrakcyjnych treści (informacje, video, zdjęcia, podcasty, etc.) stanowi dla nich największe wyzwanie, a jednocześnie jest potencjalnie jednym z najskuteczniejszych narzędzi oferowanych przez internet w obszarze m.in. social media – wynika z najnowszych badań oraz poradnika przygotowanego przez Praktycy.com.

Czytaj dalej »Content marketing w mediach społecznościowych kluczem do sukcesu biznesowego w 2011 roku

Nantes ponownie wybiera Praktyków

Firma Nantes – producent i dystrybutor innowacyjnych kosmetyków bazujących na nanotechnologii kontynuuje współpracę z agencją Praktycy.com. Agencja odpowiada za przygotowanie długookresowej strategii marketingowej i działań operacyjnych w ramach utworzenia oraz wprowadzenia na rynek internetowego sklepu z innowacyjnymi kosmetykami NANTES.

Czytaj dalej »Nantes ponownie wybiera Praktyków