Polskie Książki Telefoniczne

Zakupy na kliknięcie w Alei Handlowej pkt.pl

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl – we wrześniu rozpoczyna kampanię reklamową serwisu zakupowego www.alejahandlowa.pl. Reklamy internetowego pasażu handlowego pojawią się w najważniejszych stacjach radiowych, na ulicach polskich miast oraz w Internecie. Kampania potrwa od 1 września do 31 października 2010.Czytaj więcej »Zakupy na kliknięcie w Alei Handlowej pkt.pl

pkt.pl zaprojektuje Twoją Stronę Firmową

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne rozpoczyna najnowszą kampanię reklamową dedykowaną nowej usłudze ― Twoja Strona Firmowa. Najnowszy produkt pkt.pl polega na tworzeniu stron internetowych i jest adresowany do aktywnych lokalnie małych i średnich firm. Kampania promocyjna rozpoczęła się na przełomie maja i czerwca 2010, a swoim zasięgiem obejmie niemal 50 tytułów prasy regionalnej.

Czytaj więcej »pkt.pl zaprojektuje Twoją Stronę Firmową

Web Pakiety pkt.pl dla firm z MŚP

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – wprowadza nową usługę internetową adresowaną do sektora Małych i Średnich Firm. Web Pakiety obejmują opracowanie tekstów, zakup domen, hosting, uruchomienie oraz zarządzanie stroną www danej firmy. W ramach rocznego abonamentu, klienci pkt.pl uzyskują doradztwo w zakresie zawartości i pozycjonowania swojej witryny w internecie, a tym samym mogą skuteczniej docierać do odbiorców.

Czytaj więcej »Web Pakiety pkt.pl dla firm z MŚP

Wirtualny spacer w pkt.pl

Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – wydawca książek telefonicznych oraz właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji – wprowadza Wirtualny Spacer – rewolucyjne narzędzie reklamowe dla firm z bazy pkt.pl. To nowa funkcjonalność, która umożliwia nawigację po centrach handlowych oraz głównych ulicach polskich miast w technice zdjęć panoramicznych 360°. Czytaj więcej »Wirtualny spacer w pkt.pl

Polskie Książki Telefoniczne i DITEL SA pod jedną marką pkt.pl

Spółki pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oraz DITEL SA – dostawcy danych teleadresowych (on-line i off-line) – zakończyły proces integracji. Efektem działań jest połączenie marek pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne i książka telefoniczna tel. Oznacza to jednolity branding dla wszystkich wydawnictw oraz produktów obu spółek.Czytaj więcej »Polskie Książki Telefoniczne i DITEL SA pod jedną marką pkt.pl

Toolbox w odnowionym serwisie pkt.pl

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – dostawca danych teleadresowych (on-line i off-line) – wzbogaciła stronę www o innowacyjne narzędzie Toolbox, umożliwiające wysyłanie i zapisywanie danych pochodzących z wyszukiwarki pkt.pl. to unikalne rozwiązanie opracowane na potrzeby wszystkich europejskich serwisów yellow pages, które należą do Grupy European Directories (EDSA).Czytaj więcej »Toolbox w odnowionym serwisie pkt.pl

pkt.pl modernizuje serwis on-line!

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – dostawca danych teleadresowych (on-line i off-line) – uruchomiła nową wersję serwisu internetowego z wyszukiwarką danych teleadresowych oraz lokalizacji. Teraz witryna www.pkt.pl ma nowoczesną szatę graficzną i interfejs zapewniający integrację zasobów internetowych pkt.pl. Ponadto, na stronie głównej pojawił się kalejdoskop miast, czyli zbiór informacji i zdjęć jedenastu popularnych polskich miast.Czytaj więcej »pkt.pl modernizuje serwis on-line!

Konsolidacja pkt.pl i Ditel SA zakończona!

Spółki pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oraz Ditel SA – dostawcy danych teleadresowych (on-line i off-line) – zakończyły proces fuzji. W wyniku połączenia spółek już w 2009 roku powstanie zróżnicowana oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkowników i reklamodawców. Jej atutem będzie trzykrotnie większy zasięg niż konkurencyjne oferty typu yellow pages dostępne w Polsce.Czytaj więcej »Konsolidacja pkt.pl i Ditel SA zakończona!