Przejdź do treści

Polski Lek

Plusssz Lady testowany i rekomendowany

1 Polski LekRozpoczyna się kampania rekomendacji suplementu diety Plusssz Lady. Właściciel marki, Polski Lek. S.A. zlecił zorganizowanie kampanii agencji Streetcom. Jest to pierwsza kampania prowadzona dla tej marki w grupie wyselekcjonowanych konsumentów ze społeczności Ekspertów Streetcom. Celem jest przekonanie kobiet do skuteczności działania preparatów, edukacja i budowanie świadomości na ich temat w grupie docelowej. W wyniku kampanii informacja o produkcie dotrze do ponad 220 000 konsumentek.

Czytaj dalej »Plusssz Lady testowany i rekomendowany

Zwycięski Plusssz

Marka Plusssz firmy Polski Lek została nagrodzona prestiżowym tytułem „Dobry Produkt 2010” w ogólnopolskim konkursie redakcji Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Uroczysta Gala oraz wręczenie medalu i dyplomu odbyło się 22 marca br w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Wydarzenie prowadziła Anna Popek, a na sali nie zabrakło plejady znakomitych przedstawicieli czołowych przedsiębiorstw, obdarzonych największym zaufaniem konsumentów produktów oraz usług, w kilku kategoriach przeprowadzonego plebiscytu.

Czytaj dalej »Zwycięski Plusssz