Polski Czerwony Krzyż

Życie to nie Facebook – Saatchi & Saatchi przygotowało kampanię społeczną dla PCK

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiego Czerwonego Krzyża akcję edukacyjną z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Życie to nie Facebook. Nie przyjmuj zaproszenia od nieznajomych” była budowa świadomości, na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV oraz negatywnych konsekwencji przenoszenia mechanizmów szybkiej i często płytkiej komunikacji internetowej do życia codziennego.

Czytaj dalej »Życie to nie Facebook – Saatchi & Saatchi przygotowało kampanię społeczną dla PCK

Polski Czerwony Krzyż i Grupa Muszkieterów już po raz czwarty zbierają krew dla Polski

W tym roku już po raz czwarty Polski Czerwony Krzyż wraz z Grupą Muszkieterów, zrzeszeniem właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, organizują kampanię honorowego krwiodawstwa pod hasłem „Zbieramy krew dla Polski”. Jest to największa pod względem zasięgu tego typu akcja w naszym kraju.

Czytaj dalej »Polski Czerwony Krzyż i Grupa Muszkieterów już po raz czwarty zbierają krew dla Polski