Point of View

Point of View realizuje kampanię wizerunkową dla Credit Agricole

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) realizuje dla Credit Agricole wizerunkową kampanię digital w ramach kampanii „Polacy wybierają Credit Agricole”. Kampania ma za zadanie pokazać, że Credit Agricole jest bankiem dla wszystkich i niezależnie od charakteru, stylu życia czy pasji, każdy znajdzie odpowiedni produkt dla siebie.
Czytaj więcej »Point of View realizuje kampanię wizerunkową dla Credit Agricole

Nyska, dancingi, neony…. agencja Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dla marki Królewskie Niefiltrowane

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec). Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.Czytaj więcej »Nyska, dancingi, neony…. agencja Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dla marki Królewskie Niefiltrowane

Point of View i piwo Królewskie ruszają z konkursem wiedzy o Legii z okazji 100-lecia klubu

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Akcja startuje dziś, kibice którzy wykażą się wiedzą dotyczącą historii warszawskiego Klubu, mogą wygrywać atrakcyjne nagrody, m.in. meczowe koszulki Legii oraz kolekcjonerskie puchary z podpisami piłkarzy tego klubu.Czytaj więcej »Point of View i piwo Królewskie ruszają z konkursem wiedzy o Legii z okazji 100-lecia klubu

Point of View i piwo Królewskie stworzą mapę nieoficjalnej Warszawy

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.Czytaj więcej »Point of View i piwo Królewskie stworzą mapę nieoficjalnej Warszawy