Archiwa tagu: PMR

Ożywienie na rynku VoIP w Polsce

W ciągu ostatnich kilku lat rynek telefonii internetowej w Polsce rośnie. Nie jest to jednak wzrost jednostajny. W rekordowo słabym dla dostawców telefonii VoIP 2009 r. dynamika rynku była zaledwie jednocyfrowa. Ubiegły rok przyniósł zmianę trendu i bardziej zdecydowany przyrost zarówno bazy użytkowników, jak i przychodów operatorów.

Wzrost rynku pokryć dachowych w granicach 10% rocznie

Rynek pokryć dachowych w Polsce najgłębsze spowolnienie ma już za sobą i w najbliższych latach odnotuje wzrosty dochodzące nawet do 10% rocznie. W związku z rosnącą aktywnością deweloperów zarówno na rynku mieszkaniowym, jak i komercyjnym, nieco lepsze perspektywy rysują się dla segmentu dachów płaskich niż spadzistych.

Nowoczesne formy marketingu sposobem na ograniczenia prawne dla rynku farmaceutycznego w Polsce

Najbardziej typowymi miejscami, gdzie według lekarzy można spotkać się z przedstawicielem firmy farmaceutycznej, jest wciąż własny gabinet. Z drugiej strony większość lekarzy słyszała również o nowoczesnych formach farmamarketingu, wynika z badania przeprowadzonego przez PMR wśród lekarzy w Polsce, którego wyniki przedstawiono w raporcie „Nowoczesne i tradycyjne formy skutecznego farmamarketingu”.

Rynek IT w Polsce wzrośnie do 25 mld zł w 2010 r

Rynek IT wychodzi z kryzysu. Jego wartość wzrośnie w 2010 r. o ponad 3% do ok. 25 mld zł. W kolejnym roku możliwy jest już wzrost dwucyfrowy. Rośnie optymizm dostawców rozwiązań IT, którzy szans dla rozwoju rynku upatrują przede wszystkim w ogólnej poprawie sytuacji makroekonomicznej i we wzroście popytu z sektora przedsiębiorstw.