pkt.pl

Nowe trendy w promocji polskiego sektora MŚP

Polski rynek usług promocyjnych dla sektora MŚP rozwija się bardzo dynamicznie. Mali i średni przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w internet, kosztem tradycyjnych form drukowanych, takich jak książki telefoniczne. Z danych pkt.pl – lidera branży – wynika, że rozwiązania online na koniec 2011 r. wygenerowały sprzedaż o wartości ponad 108 mln zł.

Czytaj więcej »Nowe trendy w promocji polskiego sektora MŚP

pkt.pl i Megafoni udostępnią MŚP rozwiązania promocyjne na Facebook’u

Spółka pkt.pl podpisała umowę partnerską z firmą Megafoni.pl. Dzięki porozumieniu pkt.pl poszerzy ofertę usług biznesowych dla klientów z sektora MŚP, promujących się w serwisie Facebook. Megafoni.pl zaś zyska możliwość wdrożenia autorskich technologii dedykowanych dla szerokiego grona klientów zainteresowanych działaniami social media na Facebooku.

Czytaj więcej »pkt.pl i Megafoni udostępnią MŚP rozwiązania promocyjne na Facebook’u

Biznes-mentor.pl – pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla MŚP

Spółka pkt.pl uruchomiła pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla przedsiębiorców – biznes-mentor.pl.Dzięki możliwości wymiany doświadczeń, ma on pomóc przedstawicielom z sektora MŚP wprowadzeniu działalności gospodarczej, rozwiązywaniu problemów administracyjno-prawnych oraz w zdobywaniu wiedzybiznesowej. Partnerem projektu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.

Czytaj więcej »Biznes-mentor.pl – pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla MŚP

Nowa alejahandlowa.pl

Spółka pkt.pl uruchomiła nową wersję internetowego katalogu produktów i usług alejahandlowa.pl. Zmiany objęły zwiększenie wydajności serwisu, interfejs użytkownika i rozbudowę funkcjonalności – zastosowane rozwiązania umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz zarządzanie i promocję asortymentu.

Czytaj więcej »Nowa alejahandlowa.pl