Piotr Strzałkowski

Nowe trendy w promocji polskiego sektora MŚP

Polski rynek usług promocyjnych dla sektora MŚP rozwija się bardzo dynamicznie. Mali i średni przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w internet, kosztem tradycyjnych form drukowanych, takich jak książki telefoniczne. Z danych pkt.pl – lidera branży – wynika, że rozwiązania online na koniec 2011 r. wygenerowały sprzedaż o wartości ponad 108 mln zł.

Czytaj więcej »Nowe trendy w promocji polskiego sektora MŚP

Biznes-mentor.pl – pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla MŚP

Spółka pkt.pl uruchomiła pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla przedsiębiorców – biznes-mentor.pl.Dzięki możliwości wymiany doświadczeń, ma on pomóc przedstawicielom z sektora MŚP wprowadzeniu działalności gospodarczej, rozwiązywaniu problemów administracyjno-prawnych oraz w zdobywaniu wiedzybiznesowej. Partnerem projektu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.

Czytaj więcej »Biznes-mentor.pl – pierwszy w Polsce serwis społecznościowy dla MŚP

Nowa alejahandlowa.pl

Spółka pkt.pl uruchomiła nową wersję internetowego katalogu produktów i usług alejahandlowa.pl. Zmiany objęły zwiększenie wydajności serwisu, interfejs użytkownika i rozbudowę funkcjonalności – zastosowane rozwiązania umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz zarządzanie i promocję asortymentu.

Czytaj więcej »Nowa alejahandlowa.pl

Prosto do celu – nawet do 2 mln POI od pkt.pl w nawigacji NaviExpert

Spółka pkt.pl nawiązała współpracę z firmą NaviExpert. Dzięki temu, użytkownicy popularniej nawigacji mobilnej otrzymają docelowo dostęp do danych kontaktowych i lokalizacyjnych ponad 2 mln punktów POI. Wśród nich znajdą się m.in. punkty usługowe, placówki gastronomiczne i kulturalne oraz instytucje publiczne z bazy pkt.pl.

Czytaj więcej »Prosto do celu – nawet do 2 mln POI od pkt.pl w nawigacji NaviExpert

Nowe aplikacje mobilne pkt.pl

Spółka pkt.pl – właściciel internetowej wyszukiwarki firm, instytucji i produktów www.pkt.pl – zaprezentowała dwie nowe darmowe aplikacje mobilne. Oferta pkt.pl została rozszerzona o oprogramowanie „Jedz i Pij!” oraz „Chcę Taxi!”. Rozwiązania przeznaczone są dla użytkowników smartfonów iPhone, tabletów iPad oraz urządzeń pracujących na systemie operacyjnym Android.

Czytaj więcej »Nowe aplikacje mobilne pkt.pl

Polskie Książki Telefoniczne i DITEL SA pod jedną marką pkt.pl

Spółki pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oraz DITEL SA – dostawcy danych teleadresowych (on-line i off-line) – zakończyły proces integracji. Efektem działań jest połączenie marek pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne i książka telefoniczna tel. Oznacza to jednolity branding dla wszystkich wydawnictw oraz produktów obu spółek.Czytaj więcej »Polskie Książki Telefoniczne i DITEL SA pod jedną marką pkt.pl