Piotr Pokrzywa

Jacek Barankiewicz z tytułem Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego przyznało po raz pierwszy nagrodę Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego. Podczas głosowania kapituły nagrody, złożonej z członków Zarządu Stowarzyszenia, jednogłośnie ten tytuł przyznano Jackowi Barankiewiczowi, prezesowi zarządu DataContact, który przez kilka kadencji pełnił w stowarzyszeniu funkcję wiceprezesa.

Czytaj więcej »Jacek Barankiewicz z tytułem Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego

Interactive Marketing Meeting po raz trzeci

„Direct Multichannel Communications. Od bazy danych do efektywnej sprzedaży!” to hasło przewodnie trzeciej edycji Interactive Marketing Meeting, jednej z najistotniejszych imprez branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Dwudniowe spotkanie odbędzie się w Warszawie, w klubie Iguana Lounge w dniach od 10 do 11 lutego. IMM jest organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Media & Marketing Polska.

Czytaj więcej »Interactive Marketing Meeting po raz trzeci

Polska pierwszym krajem cyklu wykładów Email Marketing Tour

Już 21 września w warszawskim hotelu Radisson Blu Centrum rozpocznie się cykl wykładów “Email Marketing Masterclass Tour”, przygotowanych przez brytyjską firmę szkoleniową Markedu we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego. Szkolenie prowadzić będzie jeden z najlepszych, brytyjskich ekspertów w tej dziedzinie – Michael Leander. Gościem specjalnym tegorocznej edycji jest German Sacristan z Kodak Graphic Communication.

Czytaj więcej »Polska pierwszym krajem cyklu wykładów Email Marketing Tour

V edycja konkursu Golden Arrow – kolejny rekord liczby zgłoszeń

Ponad 160 zgłoszeń w 15 kategoriach napłynęło do tegorocznej, już V edycji najważniejszego konkursu komunikacji marketingu zintegrowanego Golden Arrow, współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawcę m.in. ”Media i Marketing Polska”). „Ten najlepszy wynik w historii konkursu, dobitnie pokazuje potencjał naszej branży” – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.Czytaj więcej »V edycja konkursu Golden Arrow – kolejny rekord liczby zgłoszeń

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB. Czytaj więcej »Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego