Globalny rebranding McCann
McCann wdraża nowy, globalny program identyfikacji wizualnej dla wszystkich oddziałów Grupy na świecie.
McCann wdraża nowy, globalny program identyfikacji wizualnej dla wszystkich oddziałów Grupy na świecie.
IAA Global opracowało badanie benchmarkowe The State of the International Advertising Industry w celu wyznaczenia aktualnych wyzwań i możliwości dla środowisk marketingowych na całym świecie.
Czytaj dalej »Kondycja branży reklamowej – światowe badania IAA
Unia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji.
Czytaj dalej »Produkty spożywcze po raz kolejny pod legistacyjną lupą UE
Od połowy października Jędrzej Oleszkiewicz zaczyna pracę w agencji reklamowej McCann Erickson. Obejmie funkcję Business Unit Directora.
Czytaj dalej »Jędrzej Oleszkiewicz dołącza do teamu agencji McCann Erickson
1 lipca 2010r. do agencji McCann Erickson dołączy Juliusz Baliszewski. Obejmie stanowisko Deputy Client Service Directora. Jego pierwszym zadaniem będzie zbudowanie silnych partnerskich relacji z PKO Bankiem Polskim.Czytaj dalej »Juliusz Baliszewski w McCann Erickson
PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór wiodącej agencji reklamowej typu „full service”. Jest nią McCann Erickson.Czytaj dalej »McCann Erickson wiodącą agencją reklamową PKO Banku Polskiego