Archiwa tagu: Piotr Kowalczyk

„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że spędzamy w nim coraz więcej czasu. Media społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne, fora – wszystkie te platformy umożliwiają nam wymianę opinii, wyrażanie swojego zdania, poszerzanie zainteresowań oraz poznawanie nowych ludzi.

Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej (European Framework for Online Behavioral Advertising) i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach skierowaną do konsumentów (youronlinechoices.eu/pl).

IAB Polska z nową identyfikacją graficzną

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.