Piotr Kowalczyk

„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że spędzamy w nim coraz więcej czasu. Media społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne, fora – wszystkie te platformy umożliwiają nam wymianę opinii, wyrażanie swojego zdania, poszerzanie zainteresowań oraz poznawanie nowych ludzi.

Czytaj więcej »„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Wyniki Badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu

Tendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim internecie w trzecim kwartale 2011 roku wyniosły 453 miliony złotych (w porównaniu z analogicznym okresem z roku wcześniejszego jest to wzrost o blisko jedną czwartą). Wzrastają wydatki na reklamę online w kolejnych sektorach gospodarczych (handel, czas wolny, farmaceutyki).

Czytaj więcej »Wyniki Badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu

Stanowisko IAB Polska w sprawie planów operatora komórkowego T-Mobile

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z obawą przyjmuje plany operatora T-Mobile, dotyczące zamiaru wprowadzania w obrębie własnej sieci blokad reklam w serwisach internetowych w ich mobilnych wersjach. Takie kroki mogą mieć negatywny wpływ na rozwój polskiej branży interaktywnej i reklamowej. Nieprzemyślane decyzje mogą również dotknąć samych użytkowników sieci komórkowej.

Czytaj więcej »Stanowisko IAB Polska w sprawie planów operatora komórkowego T-Mobile

Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej (European Framework for Online Behavioral Advertising) i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach skierowaną do konsumentów (youronlinechoices.eu/pl). Dzięki niej wszyscy zainteresowani będą mogli bliżej poznać specyfikę oraz korzyści wynikające z zastosowania reklamy behawioralnej.

Czytaj więcej »Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej – przejrzystość oferowana konsumentom

Patrycja Sass-Staniszewska awansowała na stanowisko dyrektora biura IAB Polska

Patrycja Sass-Staniszewska, pełniąca dotychczas obowiązki business development managera, awansowała na stanowisko dyrektora biura IAB Polska. Staniszewska przejęła większość obowiązków organizacyjnych i administracyjnych od Jarosława Sobolewskiego, który w większym stopniu zaangażuje się w koordynację strategicznych dla branży interaktywnej działań z zakresu Public Affairs, pozostając na stanowisku dyrektora generalnego IAB Polska.

Czytaj więcej »Patrycja Sass-Staniszewska awansowała na stanowisko dyrektora biura IAB Polska

IAB Polska z nową identyfikacją graficzną

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

Czytaj więcej »IAB Polska z nową identyfikacją graficzną