Piotr Kowal

Weź udział w wirtualnym spotkaniu z CRM

Systemy klasy CRM są obecnie chętnie wykorzystywane we wszystkich branżach gospodarki, dla których efektywna sprzedaż i wysoki poziom obsługi klienta stanowią główny czynnik sukcesu. O tym, w jak wielu sektorach sprawdza się to rozwiązanie, można się przekonać uczestnicząc w wirtualnym, bezpłatnym spotkaniu organizowanym przez firmę Microsoft pod hasłem CRM360 Virtual Summit. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na stronie: http://crm360summit.com. Uczestnicy spotkania zyskują możliwość zapoznania się z licznymi opiniami ekspertów oraz klientów Microsoft na temat możliwości wykorzystania systemu CRM oraz korzyści wynikających z implementacji tej klasy rozwiązania. Materiały będą dostępne online do końca marca br. i, co ważne, można je bezpłatnie przeglądać w dowolnej chwili.

Czytaj więcej »Weź udział w wirtualnym spotkaniu z CRM

Sztuka czy rzemiosło? Budowanie trwałych i dochodowych relacji z klientami. Microsoft Dynamics „Przyjacielem klienta”

Już jutro odbędzie się w Warszawie konferencja inaugurująca program „Przyjaciele klienta.” Celem inicjatywy jest stworzenie nowych standardów i kodeksu dobrych praktyk z zakresu obsługi klienta, promowanie i nagradzanie wybitnych osiągnięć, a przede wszystkim wsparcie przedsiębiorców w budowaniu dobrych relacji z klientami.
Czytaj więcej »Sztuka czy rzemiosło? Budowanie trwałych i dochodowych relacji z klientami. Microsoft Dynamics „Przyjacielem klienta”