Archiwa tagu: Piotr Falęcki

Łukasz Leśniewski mistrzem wirtualnej kierownicy

W ubiegłą sobotę zakończyły się warszawskie przystanki ogólnopolskiej akcji Cybercup Zima 2010 zorganizowanej w ramach internetowego projektu Cyberarena 36i6. Na miłośników gier oraz sprzętu komputerowego czekały liczne atrakcje w tym m.in. przeprowadzone przy współpracy z firmą Electronic Arts oficjalne Mistrzostwa Polski Need for Speed Shift, w których po zaciętej i emocjonującej rywalizacji na najwyższym podium… Czytaj dalej »

Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt  podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność.

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kolejną kampanię dla Tymbarku

3 marca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Tym razem projekt realizowany jest dla soku pomarańczowego Tymbark Classic „Matao”.