Piotr Falęcki

Łukasz Leśniewski mistrzem wirtualnej kierownicy

W ubiegłą sobotę zakończyły się warszawskie przystanki ogólnopolskiej akcji Cybercup Zima 2010 zorganizowanej w ramach internetowego projektu Cyberarena 36i6. Na miłośników gier oraz sprzętu komputerowego czekały liczne atrakcje w tym m.in. przeprowadzone przy współpracy z firmą Electronic Arts oficjalne Mistrzostwa Polski Need for Speed Shift, w których po zaciętej i emocjonującej rywalizacji na najwyższym podium stanął Łukasz ’lecho’ Leśniewski.Czytaj więcej »Łukasz Leśniewski mistrzem wirtualnej kierownicy

Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt  podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność. Czytaj więcej »Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications