Piotr Ciupiński

1 Piotr Ciupiński

Magia świąt – case study świątecznej kampanii MOSSO

mossoMikołaje, choinki i renifery, mega-promocje i zniżki cenowe – co roku już dwa miesiące wcześniej konsumenci są bombardowani przez branżę tymi samymi od lat symbolami nadchodzących Świąt. Wszystkie formaty reklamowe wykorzystują po brzegi daną im przestrzeń. Kreacje tego niezwykłego czasu rzadziej nawiązują do rodzinnej kolacji przy kominku, a częściej kuszą do szerokiego otwarcia portfela, bo przecież „okazja”. A gdyby święta były wypełnione magią?

Czytaj więcej »Magia świąt – case study świątecznej kampanii MOSSO

2 Piotr Ciupiński

Agencja Adbirds z „ASUS i Grywalizacja”

adbirdsGrywalizacja to wykorzystanie założeń rządzących fabułą w grach komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w świecie rzeczywistym. Agencja Adbirds wykorzystała ten trend w zastosowaniu technik gamingowych, wiedzę Pawła Tkaczyka (pasjonata grywalizacji i znanego blogera) oraz współpracę z młodymi startupami z AIP Business Link do stworzenia i zainicjowania akcji „ASUS i Grywalizacja”.

Czytaj więcej »Agencja Adbirds z „ASUS i Grywalizacja”