Philips

Polacy lubią 40-calowe

Analitycy portalu Promoceny.pl, pierwszej porównywarki cen w marketach, opublikowali raport dotyczący kwietniowych promocji cenowych w elektromarketach. Z raportu wynika, że najwięcej ofert zamieszczonych w gazetkach handlowych dotyczyło produktów firm Samsung i LG. Ponadto okazało się, że laptopy, telefony komórkowe i telewizory cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Raport został przygotowany na podstawie gazetek promocyjnych największych sieci handlowych.
Czytaj więcej »Polacy lubią 40-calowe

„Philips, oczywiście” – strefa testowania w Polsce

Dział Philips Consumer Lifestyle rozpoczął agresywną międzynarodową kampanię pokazującą wyższość produktów Philips nad konkurencją. W specjalnie utworzonej strefie pod Warszawą konsumenci będą mogli osobiście przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.  W dniach 15-17 maja 2009 w warszawskim centrum handlowym M1 powstanie Philips Test Zone.

Czytaj więcej »„Philips, oczywiście” – strefa testowania w Polsce

Łódź miastem BPO

W czasach, gdy wiele firm zapowiada zwolnienia lub wstrzymanie rekrutacji, cel taki jak zwiększenie zatrudnienia wydawałby się trudny do zrealizowania. Jednak dla wielu międzynarodowych spółek, moment spowolnienia rynkowego jest właśnie czasem poszukiwań możliwości przeniesienia części procesów biznesowych tam, gdzie ich koszty będą niższe, przy jednoczesnym pozyskaniu odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Bliskość Warszawy i ogromny potencjał pracowniczy to główne zalety Łodzi, jako ośrodka BPO.
Czytaj więcej »Łódź miastem BPO