Philips Polska

1 Philips Polska

AXN prezentuje niestandardową formę kampanii marki Philips – cyfrowe lokowanie produktu w serialu Przekraczając granice

axnAXN we współpracy z domem mediowym Carat Polska przygotował kampanię cyfrowego lokowania produktu (Digital Product Placement) dla Philips Polska w oryginalnej produkcji AXN – serialu Przekraczając granice. Jest to innowacyjna forma prezentacji produktu na polskim rynku. Po raz pierwszy cyfrowe lokowanie produktu pojawi się w zagranicznym serialu.

Czytaj dalej »AXN prezentuje niestandardową formę kampanii marki Philips – cyfrowe lokowanie produktu w serialu Przekraczając granice

System QAD w Philips Polska

Philips Polska, polski przedstawiciel jednego z największych na świecie dostawców sprzętu AGD i RTV oraz sprzętu medycznego, wdrożyła najnowszą wersję aplikacji wspomagającej zarządzanie przedsiębiorstwem QAD Enterprise Applications. Projekt wprowadzenia rozwiązania QAD 2010 ma trwać niecałe 3 miesiące.

Czytaj dalej »System QAD w Philips Polska