PepsiCo

Pepsi wyemituje spoty z dialogami przygotowanymi przez konsumentów

PepsiCo rozpoczęła konkurs konsumencki, którego efektem będzie emisja w telewizji spotów reklamowych nowej Pepsi MAX z najlepszymi dialogami przygotowanymi przez konsumentów. Akcja jest częścią działań związanych z relaunchem napoju Pepsi MAX na polskim rynku. Za koncepcję konkursu i jego wdrożenie odpowiada agencja Digital One.Czytaj więcej »Pepsi wyemituje spoty z dialogami przygotowanymi przez konsumentów

Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

Czytaj więcej »Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil, czekają na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i spróbować swoich sił w jednym z dwóch konkursów.

Czytaj więcej »Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

„Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata!” – kolejny niestandardowy projekt Lay’s

Od początku września w sklepach dostępne będą dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania będzie można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspierać będzie silna kampania reklamowa.

Czytaj więcej »„Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata!” – kolejny niestandardowy projekt Lay’s

Firma PepsiCo partnerem Międzynarodowego Forum Ekonomicznego w Sankt Petersburgu

Firma PepsiCo już po raz trzeci została partnerem Międzynarodowego Forum Ekonomicznego w Sankt Petersburgu. Na specjalne zaproszenie firmy przybędzie Ferran Adrià, światowej sławy mistrz kuchni, który będzie jednym z prelegentów na sesji, zorganizowanej przez koncern, pt. „Innowacja w produktach spożywczych”. Dodatkowo, podczas trzech dni Forum (21-23.06.2012), goście będą mieli możliwość zapoznania się z produktami firmy w największym PepsiCo Café na świecie.

Czytaj więcej »Firma PepsiCo partnerem Międzynarodowego Forum Ekonomicznego w Sankt Petersburgu

Lipton Ice Tea rozszerza zakres współpracy z siecią restauracji Pizza Hut

Marka Lipton Ice Tea należąca do koncernu PepsiCo rozszerza współpracę z siecią restauracji Pizza Hut uruchamiając jednocześnie akcję konsumencką. Przez najbliższe miesiące pół miliona Klientów Pizza Hut otrzyma puszki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea Green. Akcja obejmie swoim zasięgiem wszystkie restauracje sieci w Polsce.

Czytaj więcej »Lipton Ice Tea rozszerza zakres współpracy z siecią restauracji Pizza Hut