Pepsi

Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji. W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.Czytaj więcej »Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Pepsi odlicza do przyjazdu Beyonce i rozdaje bilety na jej warszawski koncert

Beyonce, gwiazda muzyki pop oraz globalna twarz marki Pepsi, już za dwa tygodnie wystąpi na koncercie w Warszawie, będącym częścią jej światowego tournee, „The Mrs. Carter Show World Tour”. Z tej okazji Pepsi zaprasza polskich fanów do wspólnego odliczania do wizyty Beyonce w Polsce, które odbywa się na profilu Facebook marki. W zabawie do wygrania są bilety na warszawski koncert gwiazdy oraz puszki Pepsi z limitowanej edycji z wizerunkiem artystki.

Czytaj więcej »Pepsi odlicza do przyjazdu Beyonce i rozdaje bilety na jej warszawski koncert

Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil, czekają na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i spróbować swoich sił w jednym z dwóch konkursów.

Czytaj więcej »Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku  września br.

Czytaj więcej »Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

Turniej z nagrodami na plaży Pepsi w Sopocie

Specjalnie na wakacje Pepsi przygotowała mnóstwo orzeźwiających atrakcji w swoim miasteczku na plaży w Sopocie. W sierpniu wszyscy spragnieni sportowych emocji będą mogli spróbować swoich sił podczas turnieju plażowej piłki nożnej – Pepsi Beach Soccer Cup 2012. Uczestnicy zawodów mogą wygrać atrakcyjne nagrody, a także skorzystać z wielu innych atrakcji dostępnych w Pepsi Music City.

Czytaj więcej »Turniej z nagrodami na plaży Pepsi w Sopocie

Digital One przygotowała długofalowy projekt piłkarski dla Pepsi

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi aplikację piłkarską w Facebooku. Aplikacja nosi nazwę Pepsi Arena, czyli taką jak stadion Legii w Warszawie. Poszczególne konkursy odpowiadają kolejnym meczom Legii Warszawa z innymi klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej, ale będą też dotyczyć i innych wydarzeń odbywających się na stadionie.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała długofalowy projekt piłkarski dla Pepsi

Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r.  Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.

Czytaj więcej »Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”

Nowa osoba w strukturach Saatchi & Saatchi Think Tank

Na początku grudnia b.r. do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank dołączył Stanisław Kijowski, który objął stanowisko Brand & Communication Planner. Będzie on odpowiedzialny za realizację projektów o charakterze 360°. Przyjście Staszka jest kolejnym krokiem w kierunku budowania multydyscyplinarnego zespołu strategów, łączącego doświadczenie i kompetencje zarówno z zakresu brand consultingu, badań marketingowych, jak i planningu komunikacyjnego dotyczącego działań ATL, BTL, Digital.  Czytaj więcej »Nowa osoba w strukturach Saatchi & Saatchi Think Tank

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.Czytaj więcej »Czy każdy klient może być kluczowy?