PBI/Gemius

Dziennikarze Money.pl i tygodnika Wprost ocenili największe i najpopularniejsze e-sklepy w Polsce

Ponad 5 milionów Polaków przynajmniej raz w ciągu ubiegłego roku zrobiło zakupy w internetowym sklepie. Liczba e-klientów wzrosła w tym czasie o milion osób. Do zakupów w internecie zachęca przede wszystkim cena. Aż 61 proc. klientów ten właśnie aspekt wskazuje jako najważniejszy. Fakt, że zakupy można zrobić nie wychodząc z domu chwali 58 proc. badanych, a możliwość kupowania przez całą dobę – 42 procent ankietowanych.Czytaj więcej »Dziennikarze Money.pl i tygodnika Wprost ocenili największe i najpopularniejsze e-sklepy w Polsce

Nowy serwis internetowy Skoda Auto Polska przygotowany przez GoldenSubmarine

 

Skoda Auto Polska SA uruchomiła nową wersję  portalu internetowego firmy – www.skoda-auto.pl, przebudowanego w oparciu o cykl badań marketingowych. W efekcie powstał optymalny serwis, którego celem jest zwiększenie efektywności kontaktu z Internautami tj. dostarczenie im informacji, której poszukują – w sposób prosty, szybki i kompetentny.Czytaj więcej »Nowy serwis internetowy Skoda Auto Polska przygotowany przez GoldenSubmarine