PBI

Zakupy grupowe w Polsce

Zakupy grupowe stają się coraz popularniejsze. Rośnie nie tylko oglądalność powstałych już witryn oferujących „deale”, ale także liczba podmiotów poszerzających swoją ofertę o serwisy z zakupami grupowymi. A co dla konsumentów najważniejsze – rośnie też liczba ofert prezentowanych na tych witrynach.

Czytaj więcej »Zakupy grupowe w Polsce

Internauci wolą surfowanie po sieci od seksu

Jak wynika z sondażu PBI na temat preferowanych form spędzania wolnego czasu, badani najchętniej wybierają surfowanie po sieci (90 proc.), podczas gdy seks wskazała nieco ponad jedna czwarta ankietowanych. Internauci wolne chwile poświęcają na przyjemności, korzystanie z mediów oraz wypełnianie codziennych obowiązków. Czas wolny przeznaczają chętniej na surfowanie po internecie, niż na pozostałe rozrywki.

Czytaj więcej »Internauci wolą surfowanie po sieci od seksu

Właściciele PBI przystępują do rozmów z chętnymi do objęcia udziałów w spółce

Ogłoszona przez Polskie Badania Internetu deklaracja poszerzenia grona wspólników spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony branży interaktywnej. Do PBI zgłosiło się 20 podmiotów. W najbliższych dniach rozpoczną się rozmowy z zainteresowanymi, finalizujące poszerzenie grona wspólników.Czytaj więcej »Właściciele PBI przystępują do rozmów z chętnymi do objęcia udziałów w spółce

Ruszyły prace grup roboczych w ramach konsultacji branżowych PBI

PBI rozpoczęły szerokie konsultacje branżowe na temat standardu badania internetu w Polsce. Po spotkaniu inauguracyjnym 16 marca, w którym wzięło udział kilkudziesięciu reprezentantów reklamodawców, domów mediowych, sieci reklamowych, właścicieli internetowych oraz organizacji branżowych, ruszyły zapowiadane prace w sześciu grupach roboczych.Czytaj więcej »Ruszyły prace grup roboczych w ramach konsultacji branżowych PBI

PBI wprowadza w błąd

Artykuł nt. jakości badań internetowych, zawierający stanowisko spółki GG Network, wydawcy platformy radiowej OPEN FM. Dane na temat popularności radia internetowego publikowane przez Polskie Badania Internetu (PBI)  wprowadzają w błąd i dowodzą konieczności daleko idącej restrukturyzacji i modernizacji standardu pomiaru polskiego Internetu. Opublikowane niedawno grudniowe wyniki badania Megapanel/PBI błędnie sugerują, że OPEN.FM posiada jedynie 350 tys. użytkowników. Czytaj więcej »PBI wprowadza w błąd