Paweł Ogonowski

Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych.

Czytaj dalej »Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Konsultanci Conversion podwoili liczbę zamówień w centrumswiatla.pl

W okresie luty – czerwiec 2011 roku zespół konsultantów Conversion pracował dla firmy EL-MAX – właściciela jednego z największych w Polsce sklepów internetowych z artykułami oświetleniowymi. Witryna www.centrumswiatla.pl została poddana programowi optymalizacji konwersji firmy Conversion. Efektem było podniesienie współczynnika konwersji o ponad 100% – oznacza to, że sklep internetowy firmy EL-MAX generuje teraz ponad dwa razy więcej zamówień, niż generował zanim konsultanci Conversion zabrali się do pracy.

Czytaj dalej »Konsultanci Conversion podwoili liczbę zamówień w centrumswiatla.pl