Paweł Kolenda

1 Paweł Kolenda

Reklamodawcy muszą więcej inwestować w komunikację cyfrową – raport IAB Polska „E-konsumenci, Consumer Journey Online”

iabRaport „E-konsumenci – Consumer Journey Online (wpływ internetu na proces zakupowy produktów i usług)” przybliża perspektywę internautów na sieć jako źródło informacji w procesie zakupowym produktów i usług. W raporcie Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przedstawia wyniki badania 17 kategorii produktów i usług – od typowo offline’owych (jak produkty spożywcze, gastronomia), po kategorie mocno związane z internetem (np. software, czy multimedia). Z badania wynika, że internet w przypadku większości badanych kategorii jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy wspierających proces zakupowy. Co więcej, charakteryzuje się wysoką wiarygodnością.

Czytaj więcej »Reklamodawcy muszą więcej inwestować w komunikację cyfrową – raport IAB Polska „E-konsumenci, Consumer Journey Online”

2 Paweł Kolenda

Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2012

iabZaobserwowaliśmy głębokie zmiany życia społecznego, konsumpcji mediów, sposobów zdobywania informacji, nawyków zakupowych. Internet przestał być odrębnym nośnikiem reklamy – stał się platformą zintegrowanej komunikacji marketingowej. Multi-screening, mobile, wszechdigitalizacja, ponad 2,2 mld złotych na reklamę online i wiele więcej – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje dziesiąte – jubileuszowe – wydanie Raportu Strategicznego IAB Polska Internet 2012. Publikacja stanowi podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce w 2012 roku. Pobierz już teraz.

Czytaj więcej »Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2012

„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że spędzamy w nim coraz więcej czasu. Media społecznościowe, blogi, serwisy informacyjne, fora – wszystkie te platformy umożliwiają nam wymianę opinii, wyrażanie swojego zdania, poszerzanie zainteresowań oraz poznawanie nowych ludzi.

Czytaj więcej »„Komentuj. Nie obrażaj.” Branża internetowa uruchamia akcję społeczną poświęconą kulturze obecności w sieci

Nowi pracownicy w IAB Polska

Z początkiem września br. do zespołu pracowników Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyło trzech nowych specjalistów: Piotr Waglowski jako dyrektor ds. koordynacji działań prawnych, Paweł Kolenda w roli menedżera ds. badań, oraz Artur Stachowiak odpowiedzialny za komunikację i PR. Nowi pracownicy wesprą pracę biura i będą służyć Członkom Związku swoją wiedzą i doświadczeniem wspomagając dalszy rozwój branży internetowej.

Czytaj więcej »Nowi pracownicy w IAB Polska