Times Square PR z prelekcją na BUDMIE 2012
Krakowska agencja Times Square Public Relations, w ramach tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA 2012, wystąpi z prelekcją na temat działalności w social media.
Krakowska agencja Times Square Public Relations, w ramach tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA 2012, wystąpi z prelekcją na temat działalności w social media.
W najbliższy wtorek, 7 września, w Krakowie w Centrum Edukacji Budowlanej odbędzie się szkolenie PR w Budownictwie. Warsztaty w Krakowie rozpoczną cykl całorocznych wykładów odbywających się w wielu miastach Polski.
Czytaj więcej »7 września – inauguracyjne szkolenie Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie
Początek roku to tradycyjnie czas podsumowań. Jak rok 2009 należy oceniać z perspektywy branży budowlano- wnętrzarskiej, zarówno w zakresie ogólno branżowej koniunktury jak i rosnącego znaczenia wizerunku? Na pytania odpowiada Patryk Gut PR Manager z agencji Times Square Public Relations, specjalizującej się w obsłudze firm z tej branży.Czytaj więcej »Podsumowanie roku 2009 w branży budowlano-wnętrzarskiej
Polska powoli wychodzi z okresu spowolnienia gospodarczego. Polacy zatem ponownie będą inwestować w wyposażenie swoich mieszkań. Prognozy rynku nieruchomości dotyczące pierwszego kwartału 2010 roku napawają optymizmem. Producenci armatury i ceramiki ponownie przystąpią do rywalizacji o portfele klientów.Czytaj więcej »Siła wizerunku w branży armatury i ceramiki
Krakowska agencja Times Square Public Relations współpracuje z organizatorami programu VIP Stolarki Budowlanej.15 października warszawskim hotelu Sheraton odbędzie się gala, będąca podsumowaniem II edycji Programu VIP, w którym uczestniczyło kilkudziesięciu producentów stolarki budowlanej z Polski. Czytaj więcej »Times Square Public Relations z VIP Stolarki Budowlanej
Ogólnie prognozy dla branży budowlanej ciągle nie są zbyt korzystne. Kryzys, którego pierwsze symptomy widoczne były już w drugiej połowie 2007 roku, spowodował zastój na rynku nieruchomości. Szacuje się, że spowolnienie w całej branży potrwa jeszcze co najmniej dwa lata.Czytaj więcej »Stolarka budowlana – otwarcie się na komunikację w internecie. Relacje z mediami
Mogłoby się wydawać, że PR i branża budowlano – wnętrzarska nie mają się ku sobie. Jednak nagrody dla PR-owców firm z branży stolarki budowlanej („Najlepszy PR w branży stolarki”) oraz wyróżnienie przez miesięcznik budowlany „Builder” zewnętrznej agencji PR – po raz pierwszy w historii przyznawania jego „Laur” dla firm przyczyniających się do rozwoju rynku budownictwa w Polsce, wskazują, że działania PR stają się coraz bardziej popularne i po prostu w branży potrzebne.Czytaj więcej »PR w branży budowlano – wnętrzarskiej
Od pewnego czasu coraz popularniejsze staje się stosowanie Net PR Synergy w działaniach public relations. Pojawiają się kolejne polskie agencje, które proponują to narzędzie swoim klientom. Dzieje się tak ponieważ zwiększa się zainteresowanie NPRS-em samych firm. Jednak ciągle zbyt mało pojawia się publikacji dotyczących tego czym NPRS jest i na czym dokładnie polega jego działanie. Na jego temat narosło więc wiele mitów i nieporozumień. Jednym z nich jest twierdzenie, że Net PR Synergy to tak naprawdę pozycjonowanie. Nie jest to prawdą.
Czytaj więcej »Net PR Synergy (NPRS) to nie to samo co pozycjonowanie (SEO)
W dzisiejszych czasach liczba bombardujących każdego informacji jest niezwykle duża. Zwłaszcza w Internecie wielość komunikatów może sprawić, że te istotne mogą zostać przeoczone. Dla zapewnienia odpowiedniego odbioru komunikatów PR-owych kluczowy może być Net Public Relations Synergy – NPRS. Ten model zarządzania komunikatami PR-owymi, pozwala na promocję korzystnych wizerunkowo komunikatów w wyszukiwarce Google.
Czytaj więcej »NPRS w oczach krakowskich specjalistów public relations
Stało się! W środę, 25 lutego 2009 powołany do życia został Małopolski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczącym Zarządu oddziału został Łukasz Wilczyński (Planet PR).
Czytaj więcej »Kolejny oddział PSPR