Patrycja Nowakowska

Plusssz Active pomaga rozpocząć naukę na najbardziej prestiżowych uczelniach wyższych świata

W Polskim Leku wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu – mówi Patrycja Nowakowska product manager marki Plusssz Active. – Przez to pojęcie rozumiemy więcej, niż tylko tworzenie wysokiej jakości produktów. Uważamy, że wraz z rosnącymi przychodami, rośnie odpowiedzialność firmy wobec jej klientów, a także całego społeczeństwa.

Czytaj dalej »Plusssz Active pomaga rozpocząć naukę na najbardziej prestiżowych uczelniach wyższych świata

Z Tobą bez przerwy. Maxwell House zmienia wizerunek

Niestandardowa kampania outdoorowa, samplingi, akcje ambientowe oraz nowoczesne działania z dziedziny interactive to tylko niektóre z narzędzi, które komunikować będą nowy wizerunek Maxwell House. Strategię komunikacji dla jednej z najbardziej rozpoznawanych marek kawy firmy Kraft Foods Polska, przygotowała i wdroży TEQUILA\Polska. Agencja prowadzi projekt w wyniku wygranego przetargu.Czytaj dalej »Z Tobą bez przerwy. Maxwell House zmienia wizerunek