Przejdź do treści

Patrol

Polska – Nic się nie stało!, czyli limitowana seria t-shirtów marki PATROL Dla Kibica

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej coraz bliżej. Wraz z nadochodzącym wydarzeniem sportowym marka odzieżowa PATROL przygotowała limitowaną serię t-shirtów DLA KIBICA. Trzeba być przygotowanym na każdą sytuację. Wśród propozycji wariant patriotyczny, neutralny i …. Dla fanów footbolu marka dodatkowo zorganizowała konkurs na facebooku.

Czytaj dalej »Polska – Nic się nie stało!, czyli limitowana seria t-shirtów marki PATROL Dla Kibica

Kampania marki PATROL

Jesienią ruszyła kampania promocyjna marki odzieżowej PATROL. Za produkcję sesji zdjęciowej zapowiadającej Kolekcję autumn / winter 2011 marki odzieżowej PATROL ponownie odpowiedzialna była agencja Happy Monday. Sesję zdjęciową plenerową zrealizował fotograf Artur Nyk.

Czytaj dalej »Kampania marki PATROL

Kolekcja odzieży marki Patrol spring / summer 2011

Najnowsza kolekcja PATROL spring / summer 2011 to miej­ski dy­na­miczny styl, pozwala­jący na swo­bodne wyrażenie sie­bie. Marka pro­po­nuje po­łą­cze­nie cenionych fa­so­nów jeansu z obecnymi trendami w modzie. Potwierdza niepowta­rzalną ja­ko­ść ma­te­ria­łów uży­tych do przygotowania spodni, będących fla­go­wym produktem marki.

Czytaj dalej »Kolekcja odzieży marki Patrol spring / summer 2011