Partner of Promotion

Ruszyła kampania pierwszych soft loftów – inwestycji Woronicza Qbik

Firma Ghelamco rozpoczęła kampanię Loft | Life informującą o inwestycji Woronicza Qbik pierwszych soft loftach na Mokotowie. Komunikacja skierowana jest do osób, które planują zakup mieszkania, a jednocześnie cenią sobie nieszablonowe rozwiązania i oryginalne pomysły na mieszkanie. Kampania obejmie reklamy prasowe, radio, internet, nośniki OOH oraz działania PR.Czytaj więcej »Ruszyła kampania pierwszych soft loftów – inwestycji Woronicza Qbik

Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada

Pod takim hasłem wystartowała 25 czerwca 2009 r. ogólnopolska kampania społeczna Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Jej celem jest uświadomienie młodzieży, że prowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków może skończyć się tragicznie, i to nie tylko dla kierowcy, ale także dla pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego.Czytaj więcej »Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada