Oriflame

Codemedia realizuje blogową strategię dla Oriflame

Codemedia – agencja specjalizująca się w strategicznym wykorzystaniu Internetu i mediów cyfrowych w komunikacji marketingowej, należąca do Grupy ADV – wspólnie z Wizaż.pl uruchomiła platformę blogową dla Oriflame, międzynarodowej firmy kosmetycznej. Platforma „Oriflame – odkryj swój blask” to kolejna – po kampanii, w której internautki testowały członkostwo w Klubie Oriflame – akcja zorganizowana przez Codemedia dla szwedzkiego koncernu kosmetycznego.

Czytaj więcej »Codemedia realizuje blogową strategię dla Oriflame

Ewa Farna – twarzą kosmetyków Oriflame Very Me

Ewa Farna została twarzą kosmetyków do makijażu dla dziewcząt, Oriflame Very Me. Współpraca z piosenkarką zakłada udział gwiazdy w kampanii promocyjnej nowej linii, która obejmuje: udział w sesjach zdjęciowych, wykorzystanie wizerunku w katalogu i na stronie internetowej, udział w spotkaniach z konsultantami, a także udział w niestandardowej formie reklamy na łamach młodzieżowych czasopism. Kontrakt zawarty został na okres od 01.07.2010 do 01.07. 2011.Czytaj więcej »Ewa Farna – twarzą kosmetyków Oriflame Very Me

Oriflame uruchamia nową stronę internetową

12 stycznia 2010 r. zostanie uruchomiona  nowa strona internetowa firmy Oriflame. Rozwiązania zastosowane przy projektowaniu strony mają ułatwić i przyśpieszyć poszukiwanie potrzebnych informacji. Strona zaskoczy dotychczasowych użytkowników swoja intuicyjnością i przyjaznością. Pod adresem www.oriflame.pl będzie można zobaczyć nie tylko produkty marki, ale także telewizję Oriflame i krótkie filmy  z wypowiedziami konsultantów. Czytaj więcej »Oriflame uruchamia nową stronę internetową