Archiwa tagu: ORIAQ

Budżet na marketing online zwiększy się średnio o 33%. Wyniki badania – Marketing 360interaktywny

Grzegorz Krzemień, prezes oraz Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine podczas Forum IAB 2010 przedstawili wyniki badania Marketing 360interaktywny. Badanie, na zlecenie GoldenSubmarine, przeprowadziła firma ORIAQ przy współpracy z IAB Polska.

Czy „mobilnym” żyje się lepiej? – iPlus prezentuje wyniki raportu badawczego „Mobilność 2010”

Jak internet mobilny wpływa na jakość życia Polaków? Co to jest generacja MOB, a czym jest Technologia Nieoswojona? Czy z internetu mobilnego częściej korzystają mężczyźni, czy kobiety, i jaka jest ich samoocena? Czy internet mobilny to poczucie wolności czy poczucie uwiązania. To niektóre z pytań, na które odpowiedź znaleźli autorzy projektu badawczego „Mobilność 2010 –… Czytaj dalej »

Oriaq, wchodzący w skład Grupy IQS, został Sponsorem Głównym IAB ShowCase

Firma ORIAQ, specjalizująca się w badaniach użytkowników nowych mediów, została Sponsorem Głównym, pierwszego w tym roku IAB ShowCase, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB ShowCase to spotkanie dla marketerów, a jego celem jest przegląd najnowszych trendów branży internetowej. Temat przewodni najbliższego wydarzenia dotyczy marketingu szeptanego oraz marketingu w społecznościach.

iPlus bada mobilne życie polaków

Ruszył projekt: „Mobilność 2010 – raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków”, którego partnerem merytorycznym jest iPlus, mobilny internet w sieci Plus. Projekt obejmuje innowacyjne badanie wpływu internetu mobilnego na życie Polaków, blog mobilnyinternet.blox.pl poświęcony szeroko pojętej tematyce mobilności oraz działania edukacyjne i dyskusje w społecznościach internetowych.