Oracle

Nowe narzędzia do odzyskiwania danych dla niemal 100 tysięcy klientów Oracle

Według analiz firmy Kroll Ontrack, z powodu błędu ludzkiego bądź awarii sprzętu coraz więcej spośród niemal 100 tysięcy klientów Oracle zgłasza przypadki utraty plików zarówno z konwencjonalnych baz danych kalifornijskiego giganta, jak i systemów wirtualnych oraz popularnych chmur. By zapobiec krytycznym sytuacjom całkowitej utraty cyfrowych zasobów, eksperci Kroll Ontrack przygotowali w swych laboratoriach nowe narzędzia, które pozwolą jeszcze skuteczniej ratować dane światowych i polskich firm gromadzone w bazach Oracle, niezależnie od ich rodzaju i pojemności.

Czytaj dalej »Nowe narzędzia do odzyskiwania danych dla niemal 100 tysięcy klientów Oracle

Kto zapewnia najlepszą pomoc techniczną dla Linuksa?

Niezależna instytucja badawcza Lighthouse Research & Development dokonała ostatnio porównania usług pomocy technicznej dla użytkowników systemu Linux (zobacz: www.novell.com/linux/support-survey.html ). Pod lupę wzięto klientów firm Novell, Oracle i Red Hat. Według raportu po raz kolejny najwyższy poziom satysfakcji klientów zapewnia Novell (podobne badanie Lighthouse Research przeprowadził również w 2007 r.). Warto też dodać, że od czterech lat z rzędu Novell jest zwycięzcą rankingu prowadzonego przez stowarzyszenie Association of Support Professionals w kategorii firm zapewniających najwyższą jakość usług wsparcia technicznego świadczonych przez Internet (Best Web Support). Oznacza to, że użytkownicy systemu SUSE Linux Enterprise mogą liczyć na najlepszą obsługę techniczną – niezależnie od tego, czy otrzymują wsparcie przez telefon, Internet czy na miejscu w siedzibie swojej firmy.

Czytaj dalej »Kto zapewnia najlepszą pomoc techniczną dla Linuksa?

Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 18

Oracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 18. Nowe możliwości systemu obejmują m.in.: zdobywanie przydatnych informacji o potencjalnych klientach (tzw. kwalifikowane sugestie handlowe) mniejszym kosztem, lepsze planowanie działalności biznesowej niezależnie od warunków rynkowych, korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania w chmurze, kontrolę sieci i dostępu oraz nowe rozwiązanie „Insurance On Demand” do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych. 

Czytaj dalej »Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 18

Rozwiązania Sygnity będą wspierały realizację Powszechnego Spisu Rolnego i Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań

Spółka Sygnity S.A. podpisała umowę z Głównym Urzędem Statystycznym w Warszawie umowę na rozbudowę i utrzymanie systemu informatycznego, wspierającego realizację Powszechnego Spisu Rolnego w 2010 r. i Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 r.. Wartość kontraktu wynosi 18 mln złotych brutto.Czytaj dalej »Rozwiązania Sygnity będą wspierały realizację Powszechnego Spisu Rolnego i Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań

Quest Software zapewni pełne wsparcie Oracle w Visual Studio 2010: Toad Extension for Visual Studio

Quest Software, dostawca rozwiązania Toad for Oracle oraz Visual Studio Industry Partner, ogłosił wprowadzenie na rynek nowego produktu dla środowiska Visual Studio: Toad Extension for Visual Studio. Rozszerzenie to dostarcza schemat bazy danych, który pozwala na kompleksowe zarządzanie cyklem życia aplikacji (application lifecycle management – ALM) Oracle w środowisku Visual Studio 2010. Czytaj dalej »Quest Software zapewni pełne wsparcie Oracle w Visual Studio 2010: Toad Extension for Visual Studio