Przejdź do treści

Onet.pl

1 Onet.pl

eSKY.pl i Onet połączyły siły

eskyWspółpraca serwisu eSKY.pl z Onet-em rozpoczęła się w 2008 roku, kiedy to na serwisie Onet.Podróże zaimplementowano autorski system wyszukiwania lotów – eSKY.pl Travel Seach, co umożliwiło użytkownikom tego medium internetowego szybki zakup biletów lotniczych. W 2011 roku to partnerstwo poszerzono i eSKY.pl został jedynym operatorem hotelowym współpracującym z Onet-em. Zwieńczeniem tych działań stał się serwis www.esky.onet.pl.

Czytaj dalej »eSKY.pl i Onet połączyły siły

HBO promuje Newsroom w mobile’u

Trwa kampania serialu Newsroom, najnowszej produkcji HBO. Marketer wykorzystał w niej niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet. Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogą na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o serialu. Banner pozwala także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

Czytaj dalej »HBO promuje Newsroom w mobile’u

Kampania promocyjna Ubisoft

Ubisoft z wsparciem portalu onet.pl rozpoczął akcję promocyjną pod nazwą Just Dance Rozkręca Imprezę, związaną z premierą gry Just Dance 3. Osoby z całej Polski lubiące imprezy będą mogły przekonać się na własne oczy, jak skutecznie gra Just Dance 3 może rozkręcić każde domowe party.

Czytaj dalej »Kampania promocyjna Ubisoft

Współpraca Onet.pl i NetSprint.pl: biuro reklamy Onet wprowadza formę reklamy targetowanej kontekstowo – OnetIntext

OnetIntext jest dostępny w kilkudziesięciu, wybranych serwisach portalu. Udostępnione formy reklamowe to reklama tekstowa, forma w postaci tekstu wzbogaconego o element graficzny oraz wyłącznie element graficzny.

Czytaj dalej »Współpraca Onet.pl i NetSprint.pl: biuro reklamy Onet wprowadza formę reklamy targetowanej kontekstowo – OnetIntext