One-2-One

Nowe technologie, nowe wyzwania, nowy człowiek. Grupa One-2-One wzmacnia struktury

Wilhelm Rożewski, specjalista w zakresie nowych mediów i branży reklamowej objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju w Grupie One-2-One. Jego zadaniem będzie pozyskiwanie nowych klientów z rynku agencji reklamowych oraz uczestniczenie w tworzeniu rozwiązań interaktywnych na potrzeby marketingowych kampanii zintegrowanych.

Czytaj więcej »Nowe technologie, nowe wyzwania, nowy człowiek. Grupa One-2-One wzmacnia struktury

Grupa One-2-One partnerem technologicznym konferencji Media Trendy

Giełdowa Grupa One-2-One przygotowała innowacyjną, interaktywną komunikację konferencji Media Trendy. Po raz pierwszy poza obecnością w klasycznym Internecie powstała też wersja mobilna – LAJT strony wykorzystująca fotokody. Działania marketingowe opierają się także na możliwościach kreatora społeczności Streemo.pl, oraz narzędzia advertainment.

Czytaj więcej »Grupa One-2-One partnerem technologicznym konferencji Media Trendy

One-2-One podwyższa prognozy za 2009 r

Grupa One-2-One podwyższyła prognozę wyników finansowych za 2009 rok. Przychody wyniosą około 65 mln zł, będą zatem wyższe od prognozowanych o ponad 18%. Wynik EBIDTA osiągnie poziom około 1,15 mln zł, co oznacza wzrost o 15% w stosunku do wcześniejszej prognozy. Jednocześnie Spółka podtrzymuje wypracowanie dodatniego wyniku finansowego na działalności kontynuowanej.Czytaj więcej »One-2-One podwyższa prognozy za 2009 r